کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير مرکز آتش نشاني بروجن خبر داد

حريق مجتمع مسکوني سه طبقه در بروجن/آتش با تلاش آتشنشانان مهار شد

6 دی 1396 ساعت 10:04

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن از حريق مجتمع مسکوني 3 طبقه در شهرک الهيه خبر داد و گفت: آتش با تلاش طاقت فرساي آتش نشانان مهار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل يزداني در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: مجتمع مسکوني سه طبقه در شهر بروجن که دچار آتش سوزي شده بود با آتش آتشنشانان مهار شد.

وي اضافه کرد: طي تماس تلفني با سامانه ۱۲۵ آتش سوزي مجتمع مسکوني سه طبقه واقع در فاز دو شهرک الهيه به مرکز آتش نشاني بروجن گزارش شد.

يزداني ادامه داد: پس از دريافت پيام سريعا اکيپ اطفاء حريق و اکيپ امداد و نجات ايستگاه مرکزي آتش نشاني بروجن به محل اعزام و به دليل وسعت حريق پرسنل در شيفت هاي استراحت نيز به ايستگاه مرکزي فراخوان شدند.

وي با اشاره به اين که آتش نشانان به محض ورود به محل با شعله و دود گرفتگي در سه طبقه روبرو شدند، افزود: ماموران آتش نشاني با سرعت عمل خود مانع گسترش حريق شدند.

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن گفت: آتش نشانان پس از تلاشي طاقت‌فرسا شعله هاي آتش را مهار و به عمليات خود پايان دادند.

يزداني با اشاره به اين که خوشبختانه اين حادثه خسارت جاني در پي نداشت، اضافه کرد: علت آتش سوزي و ميزان خسارات توسط کارشناسان مرکز آتش نشاني بروجن در دست بررسي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 37767

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37767/حريق-مجتمع-مسکوني-سه-طبقه-بروجن-آتش-تلاش-آتشنشانان-مهار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir