کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رمضانيان:

ارزش هاي انقلاب اسلامي بايد به نسل جديد انتقال پيدا کند/ انقلاب اسلامي پيروز شد تا دين را احيا کند

14 بهمن 1395 ساعت 10:24

رئيس سازمان بسيج فرهنگيان کشور گفت : شناخت و يادآوري مسائل انقلاب به جامعه از ضروريات است ،مردم زمان انقلاب براي هدفي ارزشمند جانفشاني کردند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر ، شعبانعلي رمضانيان، رئيس سازمان بسيج فرهنگيان کشور، روز گذشته ۱۲ بهمن ماه در نشست روشنگري فرهنگيان استان که با حضور معلمان و فرهنگيان چهارمحال و بختياري در مجتمع تفريحي رفاهي لاله شهرکرد برگزار شد، ضمن تبريک فرا رسيدن ايام دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت : يکي از راه هاي تداوم انقلاب شناساندن شرايطي است که آن روزها جامعه با آن رو به رو شده است.

رئيس سازمان بسيج فرهنگيان کشور شناخت و يادآوري مسائل انقلاب به جامعه را از ضروريات دانست و افزود: مردم زمان انقلاب در راستاي هدفي ارزشمند حاضر به جان فشاني شدند.

وي با اشاره به اينکه هر انقلابي در جهت تحقق هدفي شکل مي گيرد، بيان کرد: در انقلاب اسلامي هدف در شعارها تجلي مي يابد و شعارهاي انقلابيون بيانگر اين است که چرا انقلاب صورت گرفت.

رمضانيان با تاکيد براينکه انقلاب در ايران شکل گرفت تا دين را به عرصه زندگي مردم برگرداند، تصريح کرد: در شرق دين افيون جامعه محسوب مي شد و در غرب نيز دين در کليساها محبوس شده بود.

رئيس سازمان بسيج فرهنگيان کشور با بيان اينکه امروز انقلاب برخي از اهداف خود را نتوانسته محقق کند، افزود: بايد واقع بينانه تحليل و نتيجه گيري کنيد تا اقدامات بعدي نقايص را برطرف کند.

رمضانيان توفيقات امروز انقلاب را به واسطه عمل به دين دانست و اظهار کرد: کاستي ها و چالش به خاطر عمل نکردن به دين است.

وي در پايان با اشاره به اينکه از زمان پيروزي انقلاب اسلامي دشمن انقلاب را رها نکرده است، تصريح کرد: دشمن در اين سال ها فشارهاي بسياري را به کشور تحميل کرد که اوج آن ها دفاع مقدس است و نتيجه آن که امروز کسي جرات حمله نظامي به ايران را ندارد.


انتهاي خبر/1022ج


کد مطلب: 33022

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33022/ارزش-هاي-انقلاب-اسلامي-بايد-نسل-جديد-انتقال-پيدا-کند-پيروز-دين-احيا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir