کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختلال دو روزه شبکه‌هاي ديجيتال، فارسانی‌ها را کلافه کرد/ مسئولان از قطعی‌های طولانی‌مدت جلوگیری کنند

16 دی 1397 ساعت 8:49

قطعی شبکه‌های دیجیتال در زمان بارندگی در شهرستان‌ فارسان مشکلی است که تازگی ندارد و باعث گلایه و نارضایتی مردم این شهرستان شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، قطعی شبکه‌های دیجیتال در زمان بارندگی در شهرستان‌ فارسان مشکلی است که تازگی ندارد و باعث گلایه و نارضایتی مردم این شهرستان شده است.

قطعی گیرنده‌های دیجیتال مردم را به سمت ماهواره سوق می‌دهد

يکي از اهالي شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تنها سرگرمي جوانان و خانواده‌ها در شهرستان فارسان تلويزيون است که از زمان بارش‌هاي زمستاني که از روز پنج‌شنبه شروع شد تا روز جمعه ظهر شبکه‌هاي ديجيتال تلويزيون و راديو در اين منطقه قطع بود.

وي با تأکيد بر اينکه قطع مکرر شبکه‌هاي ديجيتال با توجه به برنامه‌هاي متنوع و سرگرم‌کننده آن‌ها، بستر مناسبي را براي استفاده گسترده از گيرنده‌هاي ماهواره فراهم مي‌سازد، افزود: مسئولان بايد راهکاري براي رفع اين معضل داشته باشند.

اين شهروند فارساني با بيان اينکه شبکه‌هاي ديجيتال راديو و تلويزيون چند سالي است که در اين منطقه راه‌اندازي شده است، خاطرنشان کرد: اما قطع شدن و اختلال در دريافت آن باعث اعتراض و کلافگي مردم اين شهرستان شده است.

وی افزود: متاسفانه در روزهاي گذشته دريافت شبکه‌هاي ديجيتال تلويزيون و راديو در اين منطقه با اختلالات فني و قطعي همراه بوده است.

تلویزیون مهم‌ترین سرگرمی خانواده‌های فارسانی‌ست

يکي ديگر از همشهريان فارساني گفت: باتوجه به تعداد کم اماکن تفريحي و وضعيت آب‌ و هوا، تلويزيون از مهم‌ترين سرگرمي‌های مردم اين شهرستان است که متأسفانه با بارندگي و رعد و برق قطع مي‌شود و هر بار راه‌اندازي آن مدت‌زمان طولاني طول مي‌کشد.

وي بيان داشت: این درحالی است که درخصوص عدم وجود شبکه‌هايي مانند تماشا هيچ اقدامي نشد.

این شهروند فارسانی تصريح کرد: حداقل درخصوص اين قطعي، تدابيري انديشيده شود که در آينده شاهد اين موضوع نباشيم يا اگر حادثه‌اي پيش آمد و دچار قطعي تلويزيون شديم در اسرع وقت تعميرات و بازسازي صورت بگيرد.
 
به گزارش جهانبین نیوز؛ این مشکل از سوی خبرنگار ما پیگیری شد و علت قطعی شبکه‌های دیجیتال در روزهای اخیر از سوی صدا و سیما ایجاد مشکل در فرستنده جهانبين در بخش ميزدج عنوان شد که مسئولان مربوطه در روز جمعه اين مشکل را رفع کردند.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 41122

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/41122/اختلال-دو-روزه-شبکه-هاي-ديجيتال-فارسانی-ها-کلافه-مسئولان-قطعی-های-طولانی-مدت-جلوگیری-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir