کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهار محال و بختياري:

پرداخت کمک‌هزينه جهيزيه نوعروسان با هدف توسعه فرهنگ ازدواج

2 شهريور 1395 ساعت 13:18

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري گفت: کمک‌هزينه جهيزيه نوعروسان با هدف توسعه فرهنگ ازدواج و ساده‌ زيستي زوج‌هاي جوان و افزايش بستر اسلامي و اعتقادي در زمينه ازدواج دراين چهار محال و بختياري تأمين مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، علي ملک‌پور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري اظهار کرد: توجه به نيازهاي جوانان و تأمين بستر مناسب ازدواج علاوه‌بر گسترش اين فرهنگ حسنه زمينه کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و سلامت معنوي جامعه را به نحوي مطلوب فراهم مي‌‌سازد.

وي تصريح کرد: اعتبارات موردنياز براي اجراي طرح از محل کمک‌هاي مردمي، صدقات، حاميان طرح اکرام و مراکز نيکوکاري و کمک خيران تأمين مي‌شود.

ملک‌پور به عملکرد چهار ماهه طرح کوثر اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲۱ مورد جهيزيه به مبلغ 7 میلیارد و 375 میلیون ريال با نورم هر جهيزيه 30 میلیون ريال در طرح کوثر کمک جهيزيه پرداخت شده است و از مبلغ پيش‌بيني ساليانه طرح ۳۵ درصد تحقق يافته است.

وي اذعان داشت: در سال گذشته ۲۳۷۴ مورد جهيزيه به مبلغ 43 میلیارد ريال پرداخت شده است.

ملک‌پور با اشاره به اينکه، بيشترين مشارکت و جذب کمک جهيزيه در شهرستان شهرکرد بوده که ۱۳۵ مورد اعلام شده است اذعان داشت: مراکز نيکوکاري نيز با ۱۱۱ مورد جهيزيه بيشترين جذب را داشته‌اند.

وي بيان داشت: ۲۸۲ نوعروس نوبت حمايتي در تامين جهيزيه که لردگان با ۷۷ نفر بالاترين متقاضي را دارد که از خيرين و نيکوکاران و ياوران کميته امداد درخواست مي‌شود در اين سنت حسنه جاريه مشارکت داشته باشند و برآنيم اين امر مهم بدست توانمند و پربرکت خيرين صورت پذيرد.

لازم به ذکر است، جهت دريافت کمک‌هاي نقدي براي مشارکت در اجراي تأمين جهيزيه به حساب شماره ۰۱۰۷۸۸۷۳۱۳۰۰۰ بانک ملي و کد #۰۳۸*۸۸۷۷* اقدام شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30142

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30142/پرداخت-کمک-هزينه-جهيزيه-نوعروسان-هدف-توسعه-فرهنگ-ازدواج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir