کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور وزير آموزش و پرورش گفت:

نيازمند ارتباط دوسويه بين حوزه و آموزش و پرورش مي باشيم

9 بهمن 1396 ساعت 12:36

مشاور وزير آموزش و پرورش گفت: امروزه بيش از هر زماني جامعه ما نيازمند ارتباط دوسويه بين حوزه و آموزش و پرورش مي باشد.چراکه معتقديم با اين همکاري ها،اساتيدي چون شهيد بهشتي، شهيد مطهري و ... دوباره پا مي گيرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازپيرغار  رحيمي مشاور وزير در سفربه  فارسان و دیدار با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن شرکت در جلسه کميته همکاري هاي حوزه و آموزش و پرورش که دردفتر امام جمعه برگزار شد،ضمن شنيدن نقطه نظرات مدير آموزش و پرورش و روساي حوزه هاي خواهران و برادران و نيز رئيس اداره تبليغات،همکاري هاي حوزه و آموزش و پرورش را از دير باز مورد تشريح و بازنگري قرار داد و ضمن تاکيد بر فعال بودن اين کميته، رهنمودهاي اجرايي در جذب دانش آموزان و استفاده از علماي حوزه در مدارس ارائه داد.

رحيمي در ادامه خواستار اجرايي شدن همه ي بند هاي تفاهم نامه حوزه با آموزش و پرورش شد و ضمن تقدير از اعضاي کميته همکاري ها،عنوان کرد: امروزه بيش از هر زماني جامعه ما نيازمند ارتباط دوسويه بين حوزه و آموزش و پرورش مي باشد.چراکه معتقديم با اين همکاري ها،اساتيدي چون شهيد بهشتي، شهيد مطهري و ... دوباره پا مي گيرد.



در اين جلسه مدير آموزش و پرورش شهرستان،ضمن عرض خوشامدگويي،گزارشي از اقدامات صورت گرفته در امر ارتباط با حوزه نظير ساماندهي ائمه جماعات و بازديد مدارس از حوزه ها و علماو نيز برنامه زمانبندي مدارس جهت نشست هاي پرسش و پاسخ اعتقادي ارائه داد.

در ادامه اين جلسه مشاور وزير از مدرسه متوسطه دوم صدرا نيز بازديد نمود و از فعاليت هاي صورت گرفته در اين مدرسه ابراز خرسندي نمود.

انتهاي پيام1022ج /590پ
 


کد مطلب: 38252

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38252/نيازمند-ارتباط-دوسويه-بين-حوزه-آموزش-پرورش-مي-باشيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir