کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با برگزاري مجمع انتخابات:

شهريارپور وارد گود پهلواني و زورخانه اي چهارمحال و بختياري شد

24 ارديبهشت 1397 ساعت 13:14

مجمع انتخابات رئيس هيأت پهلواني و زورخانه اي استان روز شنبه با حضور رئيس فدراسيون برگزار و علي شهريارپور به عنوان رئيس اين هيأت به مدت 4 سال انتخاب شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ علي شهريارپور، تنها کانديد انتخابات رياست هيات پهلواني و زورخانه اي با کسب ۱۵ راي اعضاي مجمع، به مدت ۴ سال به عنوان رئيس اين هيأت برگزيده شد.

مديرکل ورزش و جوانان استان در ابتداي اين جلسه با بيان اينکه ورزش پهلواني و زورخانه اي داراي ساختار سنتي و ريشه در مذهب اسلام دارد افزود: بايد از ظرفيت هاي اين رشته به طور کامل بهره گرفت.

حميد کريمي با اشاره به اينکه کمبودهاي کمي و کيفي در ورزش پهلواني و زورخانه اي استان مشهود است ادامه داد: هم اکنون ۱۴ سالن زورخانه و ۲۵۳ ورزشکار سازماندهي شده در اين رشته در چهارمحال و بختياري مشغول به فعاليت هستند.

کريمي تأکيد کرد: استعداديابي، مديريت منابع انساني با تنوع و تکثر انديشه ها، مديريت منابع مالي، بهره گيري از ظرفيت هاي خيرين و تعامل رسانه اي مطلوب در اولويت هاي کاري رئيس جديد هيات پهلواني و زورخانه اي قرار گيرد.

علي شهريارپور تنها کانديد پست رياست هيأت زورخانه اي و پهلواني استان نيز در اين مجمع گفت: ارتباط و تعامل نزديک با فدراسيون، ايجاد فضاي فيزيکي اين رشته ورزشي در مکان هاي عمومي، پيگيري و گسترش پايگاه ها در شهرستان، برگزاري دوره هاي آموزشي و شناسايي ظرفيت هاي رشته پهلواني و زورخانه اي را از مهمترين اهداف خود براي اين پست عنوان کرد.

شهريارپور افزود: تعامل با هيأت هاي مرتبط با اين رشته از جمله کشتي، ژيميناستيک، اخذ مدرک و رتبه بندي مرشدان و پهلوانان استان و رفع مشکلات هيات هاي شهرستانها از ديگر برنامه ها و اهداف اين هيات است.

وي با بيان اينکه ورزش زورخانه اي داراي قابليت هاي بين المللي فراواني است گفت: ۱۵ کشور دنيا در مسابقات جهاني اين رشته شرکت مي کنند و از آمادگي اين استان براي ميزباني مسابقات در سطح منطقه، کشور و حتي بين المللي خبر داد.

در ادامه مجمع و با حضور رئيس فدراسيون راي گيري انجام و علي شهريارپور که معاونت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان را بر عهده دارد با ۱۵ راي مجمع به عنوان رئيس جديد اين هيات در استان منصوب شد.

پيش از اين اماقلي بلالي به مدت ۱۱ ماه سرپرستي هيأت پهلواني و زورخانه اي استان چهارمحال و بختياري را بر عهده داشت.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39242

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39242/شهريارپور-وارد-گود-پهلواني-زورخانه-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir