کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بروجن میزبان پرچم و خادمان حرم حضرت معصومه (س) بود

12 بهمن 1393 ساعت 8:37

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن از حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س)، در مراسم شهر بروجن و بیمارستان ولی عصر (عج) خبر داد .


به گزارش جهانبین نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: خادمان حرم حضرت معصومه (س) در قالب کاروانی پنج نفره متشکل از سه نفر خادم، یک نفر مداح و یک نفر روحانی در مراسم شهر بروجن و نقنه شرکت و با مردم این شهر ها دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید الهیان افزود: این کاروان که حامل پرچم حرم حضرت معصومه (س) بودند صبح روز جمعه ۱۰بهمن با حضور در مراسم دعای ندبه و قرائت دعای ندبه در امامزاده میرذ حیدر شاه نقنه برنامه ی یک روزه ی خود را اغاز کردند.

وی گفت: زیارت از قبور مطهر شهدای شهر نقنه در صحن امامزاده میر حیدر شاه و شهدای گمنام در تپه نورالشهدای این شهر ، بازدید از زندان و زندانیان شهر نقنه ، زیارت شهدای شهر بروجن، شرکت در نماز جمعه شهر بروجن همراه با سخنرانی و مداحی، بازدید از سرای سالمندان و بازدید از بیماران بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهر بروجن از دیگر برنامه های خدام حرم حضرت معصومه (س) در شهر بروجن بود .

حجت الاسلام الهیان تصریح کرد: این کاروان با هدف دلجویی، از بیماران بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) عیادت کرده و آنان را از هدیه متبرکه آستان مقدس حضرت معصومه(ع) با نیت شفا بهره مند کردند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20601

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20601/بروجن-میزبان-پرچم-خادمان-حرم-حضرت-معصومه-س

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir