کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهر ستان سامان:

اگر لحظه اي نام امام و رهبري از زبان ما بيفتد دشمن کار خودش را خواهد کرد

13 خرداد 1395 ساعت 15:36

مسئول شوراي هماهنگي و تبليغات شهر ستان سامان گفت: بزرگداشت ياد امام و پيروي از خط امام شکر اين نعمت انقلاب را به جاي بياوريم و بدانيم که اگر لحظه نام امام و رهبري از زبان ما بيفتد دشمن کار خودش را خواهد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سهراب بابادايي رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما ابتدا به بيان حال و هواي آن روزهاي خرداد سال ۴۲ اشاره و سپس به نکوداشت ياد امام پرداخت و در ادامه  برنامه‌هاي روز ۱۴ خرداد  را تشریح کرد و اظهار داشت: مکان برگزاري مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني و شهداي ۱۵ خرداد، تپه نورالشهدا و در کنار شهداي گمنام خواهد بود.

بابادايي با بيان اينکه زمان مراسم همزمان با اذان مغرب و عشا و اقامه نماز خواهد بود، بيان داشت: سخنران جلسه حاج حسين يکتا از راويان ۸ سال دفاع مقدس و مداح حاج جواد برزگراست.

وي با بيان اينکه فضا سازي و صوت و آماده کردن فضا براي نماز مغرب و عشا، نور و پذيرايي و امنيت داخلي بر عهده پايگاههاي بسيج گذاشته شد، اذعان داشت: دعوت عمومي از مردم برعهده حوزه امام جواد (ع) و دعوت از خانواده شهدا برعهده نماينده بنياد شهيد و دعوت از مسئولين برعهده شوراي هماهنگي نهاده شد.

بابادايي با بيان اينکه تامین سرويس رفت و آمد برعهده آموزش و پرورشو شهرداري و ناحيه سپاه سامان است، تصريح کرد: مسابقه رمز و راز رهبري حضرت امام (ره)، تجليل از شهداي ورزشکار شهرستان در اين برنامه اجرا خواهد شد.

وي با بيان اينکه که هرچه امروز داريم از وجود امام و راه مبارکي است که امام عظيم‌الشان ما در مقابل ما گشوده است، اظهار داشت: اين امنيت و آرامشي که ما در اين منطقه پرتنش و ناآرام داريم به خاطر امام راحل و رهبري هوشمندانه حضرت امام خامنه اي (حفظه الله) است.

بابادايي با بيان اينکه با بزرگداشت ياد امام و پيروي از خط امام شکر اين نعمت انقلاب را به جاي بياوريم و بدانيم که اگر لحظه نام امام و رهبري از زبان ما بيفتد دشمن کار خودش را خواهد کرد، بيان داشت: پس با خلوص نيت و براي رضاي خدا با تمام وجودمان براي امام و زنده نگهداشتن راه و يادش تلاش کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱ س


کد مطلب: 28757

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28757/اگر-لحظه-نام-امام-رهبري-زبان-بيفتد-دشمن-کار-خودش-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir