کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرستان فارسان

سردادن شعارهاي مرگ بر استکبار، مرگ بر آمريکا در شهرستان فارسان

13 آبان 1397 ساعت 12:02

راهپيمايي 13 آبان همزمان با سراسر کشور امروز با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان فارسان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، شرکت‌کنندگان در اين راهپيمايي پس از تجمع در ميدان امام خميني (ره) با حرکت در خيابان بهشتي به‌سوي مسجد و مصلاي امام حسين (ع) ضمن حمايت قاطع از نظام و انقلاب اسلامي نفرت و انزجار خود را از استکبار جهاني سر دادند.
 
شرکت‌کنندگان در راهپيمايي با سردادن شعارهاي مرگ بر استکبار، مرگ بر آمريکا و مرگ بر رژيم کودک کش، جنايت‌هاي دشمنان را به‌شدت محکوم کردند و خواستار اقدام مجامع عمومي در برابر اين جنايت‌هاي ضد بشري شدند.
 
امام‌جمعه شهر فارسان در سخنراني مراسم راهپيمايي 13 آبان گفت: مهم‌ترين اثرات و نتايج 13 آبان شکسته شدن ابهت پوشالي آمريکا در ايران و جهان بود.
 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور اظهار کرد: 13 آبان روزي مهم در تاريخ انقلاب اسلامي است که سه رويداد مهم در آن به وقوع پيوسته است.
 
وي گفت: اين روز، يادآور سه واقعه مهم تبعيد امام به ترکيه در سال 43، کشتار دانش آموزان بي‌گناه در سال 57 توسط رژيم وابسته شاه و تسخير لانه جاسوسي در ايران در سال 58 توسط دانشجويان خط امام است.
 
وي اضافه کرد: زماني که حضرت امام (ره) خبر تسخير لانه جاسوسي آمريکا را شنيدند فرمودند، لانه فساد در کشور برچيده شد و هنگامي‌که به ايشان گفتند که آمريکا مداخله نظامي خواهد کرد، فرمودند، آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.

انتهای پیام1022ج /590پ
 


کد مطلب: 40717

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/40717/1/سردادن-شعارهاي-مرگ-استکبار-آمريکا-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir