کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلايه اهالي روستاي بهشت آباد

سگ‌هاي ولگرد بلاي جان دانش آموزان بهشت آبادي/با وجود سگ‌هاي ولگرد آرامش نداريم

23 دی 1396 ساعت 11:06

با سرد شدن هوا ، تعداد زيادي از سگ هاي ولگرد به روستاي بهشت آباد از توابع شهرستان اردل وارد شده اند و مشکلات فراواني را براي مردم و به ويژه کودکان و دانش آموزان به همراه آورده اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، روستاي بهشت آباد از توابع شهرستان اردل در پنج کيلومتري مرکز اين شهرستان واقع شده که متأسفانه مردمان و دانش‌آموزان اين منطقه با مشکلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌کنند.

متأسفانه در کنار محروميت هاي زياد در روستاي بهشت آباد، دفع غيربهداشتي فاضلاب و فضولات حيواني يکي ديگر از مهمترين مشکلات آلودگي اين روستا معضل «وجود سگ‌هاي ولگرد» در روستاي بهشت آباد بوده که علاوه‌بر ترس و اضطراب، بيماري‌هاي مختلف و مشکلات بهداشتي زيادي را براي ساکنان اين منطقه ايجاد کرده است.
 

صبح امروز بمانعلي پاکدامن اولياء يکي از دانش آموزان روستاي بهشت آباد که براي تزريق آمپول ضدهاري دخترش به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل مراجعه کرد ضمن گلايه از دهياران و مسئولين شهرستان در خصوص وجود سگ‌هاي ولگرد در روستاي بهشت آباد گفت: ديروز دخترم هنگام بازگشت از مدرسه مورد حمله سگ‌هاي ولگرد قرار گرفت و از ناحيه کمر و دست به شدت مجروح شد اما با توجه به اينکه چندين بار اين مشکل را به گوش مسئولين رسانديم و انگار اين مشکل حل شدني نيست و بايد جان اهالي اين روستا گرفته شود تا کسي کاري کند.

پاکدامن افزود: در گذشته به اين صورت تعداد سگ‌ها زياد نبود اما به‌تازگي تعداد آن‌ها افزايش‌يافته است و انتظار داريم مسئولين هر چه سريع‌تر به اين موضوع رسيدگي کنند تا بتوانيم به‌راحتي در محله خود قدم بزنيم.

وي با بيان اينکه به هرکسي هم اين مشکل را گفته‌ايم صداي‌مان به‌جايي نرسيده است، اضافه کرد: شديداً از اين سگ‌ها ترس و واهمه دارم و باوجود اينکه با خودرو در اين منطقه رفت‌وآمد دارم بازهم اين واهمه در من وجود دارد و چند باري که مورد هجوم اين سگ‌ها قرارگرفته‌ايم ديگر شهروندان به ياري ما آمده‌اند.

پاکدامن افزود: از مسئولين درخواست داريم پيگير اين موضوع باشند تا ديگر شاهد آسيب‌ديدگي مردم توسط سگ‌ها نباشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38017

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38017/سگ-هاي-ولگرد-بلاي-جان-دانش-آموزان-بهشت-آبادي-وجود-آرامش-نداريم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir