کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طي حکمي از سوي مديرکل کميته امداد استان:

رمضان يدالهي به عنوان رئيس جديد کميته امداد شهرستان اردل معرفي شد

20 دی 1395 ساعت 11:59

در حکمي از سوي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال وبختياري، رمضان يدالهي به عنوان رئيس جديد کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل منصوب و معرفي شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، در حکمي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري رمضان يدالهي را به عنوان رئيس جديد کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل منصوب کرد و از زحمات چندين ساله نصرت الله موسايي، رئيس سابق کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان تقدير و تشکر به عمل آمد.

رمضان يدالهي رئيس جديد کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در اين مراسم گفت: تمام ادارات در کشور اسلامي همچون سنگري براي دفاع از ارزش‌ها هستند و وجودشان ضروري است و در کنار اين ادارات اداره‌اي به نام کميته امداد به دستور امام خميني (ره) ايجاد شد که به عنوان بزرگ‌ترين نهاد حمايتي کشور خدمت رساني مي‌کند.

يدالهي در ادامه افزود: برنامه‌هاي بنده براي مأموريتي که در اختيار گرفته‌ام عبارت است از: استفاده از پتانسيل مساجد، تشکيل کارگروه اصناف و بازاري‌ها، خودکفايي خانواده‌هاي تحت پوشش و همکاري با سازمان‌هاي مردم نهاد و خيريه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32617

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32617/رمضان-يدالهي-عنوان-رئيس-جديد-کميته-امداد-شهرستان-اردل-معرفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir