کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هيات و رئيس کميته کلاسيک و کف خواب و تيونينگ هيات اتومبيلراني و موتورسواري چهارمحال و بختياري:

نمايشگاه خودروهاي کلاسيک شهرکرد رکورد شکست

21 بهمن 1396 ساعت 13:25

دبير هيات و رئيس کميته کلاسيک و کف خواب و تيونينگ هيات اتومبيلراني و موتورسواري چهارمحال و بختياري گفت: نمايشگاه خودروهاي کلاسيک، کف خواب، تيونينگ و سيستم صوتي با استقبال بي نظير و بي سابقه اي از بازديدکنندگان و علاقمندان به اين رشته روبرو شد و بيش از ۲۰۰۰ نفر ازساعت ۸ تا ۱۳ روز جمعه از اين نمايشگاه بازديد نمودند.


 به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد عبدالهي زيرنظر دبير هيات و رييس کميته کلاسيک و کف خواب و تيونينگ هيات اتومبيلراني و موتورسواري استان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: در اين نمايشگاه بيش از ۲۳۰ خودرو به نمايش عموم گذاشته شد که بيش از ۱۵۰ خودرو از استان چهارمحال و بختياري و مابقي از شهرهاي نجف آباد، شاهين شهر، خميني شهر و اصفهان بودند.

وي تصريح کرد: اين نمايشگاه با استقبال بي نظير و بي سابقه اي از بازديدکنندگان و علاقمندان به اين رشته روبرو شد و بيش از ۲۰۰۰ نفر ازساعت ۸ تا ۱۳ روز جمعه از اين نمايشگاه بازديد نمودند.

عبدالهي بيان داشت: استقبال باشکوه علاقمندان اين رشته، اين نمايشگاه را به يکي از بزرگترين رويدادهاي ورزشي و نمايشگاهي استان تبديل کرد.

شايان ذکر است مسئولان استاني و ورزشي استان همچون نماينده مردم شهرکرد در مجلس شوراي اسلامي، اداره کل ورزش و جوانان استان، مسوولان انتظامي استان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و ساير مديران ادارات و دستگاههاي اجرايي از اين نمايشگاه ديدن کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38477

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38477/نمايشگاه-خودروهاي-کلاسيک-شهرکرد-رکورد-شکست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir