کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی دلیگانی در گفتگو با دانا:

اسامی 15 نماینده مخالف "اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین" در اختیار هیات رئیسه است

4 دی 1396 ساعت 16:13

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نمایندگان مجلس اعم از مخالف و موافق دغدغه مردم فلسطین را دارند و تمامی آنها به دنبال بهترین راه کار برای دفاع از مردم فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر قدس هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به مخالفت ۱۵ نماینده مجلس در خصوص تصویب دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: روز گذشته دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با با ۱۸۷ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع در مجلس به تصویب رسید.


وی بر همین اساس اضافه کرد: این طرح نیز همانند سایر طرح هایی که در مجلس به رای گذاشته می شود موافقان و مخالفانی هم داشت ، اما آنچه که در این میان از ارزش بیشتری برخوردار است آرای بالای نماینده ها برای تصویب این طرح است و نباید به حاشیه هایی مانند مخالفت ۱۵ نماینده با این طرح دامن زد شود چرا که آنان هم دلایل و مستندات خود را برای مخالفت داشتند.

این نماینده با بیان اینکه این مخالفت ها در مجلس طبیعی است، خاطرنشان کرد: بالاخره هر نماینده ای در مجلس با رای خود نظر خود را درباره طرحی می تواند ارائه کند ، براساس اطلاعی که بنده در دست دارم آنها نیز به دنبال بیان راه کار و راه حل دیگری برای موضوع فلسطین هستند و دغدغه آنان کمتر از سایر نمایندگان موافق نیست.

حاجی دلیگانی در خصوص اسامی این ۱۵ نماینده نیز بیان داشت: همانطور که رای گیری در مجلس به صورت الکترونیکی است این اسامی در اختیار هیات رئیسه می باشد و سایر نمایندگان از جزئیات و اسامی مخالفان اطلاعات کاملی ندارند ، هیات رئیسه مجلس در صورت صلاحدید این اسامی را در اختیار رسانه ها قرار می دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام نمایندگان مجلس اعم از مخالف و موافق دغدغه مردم فلسطین را دارند و تمامی آنها به دنبال بهترین راه کار برای دفاع از مردم فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر قدس هستند و این طرح نیز یکی از طرح هایی بود که جمع بندی نظرات تمام نمایندگان بوده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37748

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37748/اسامی-15-نماینده-مخالف-اعلام-قدس-عنوان-پایتخت-همیشگی-فلسطین-اختیار-هیات-رئیسه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir