کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان:

تمهيدات لازم براي جلوگيري از مشکل آب شرب شهرستان فارسان

13 دی 1395 ساعت 12:54

فرماندار شهرستان فارسان گفت: آب شرب شهرها و روستاههاي شهرستان فارسان مورد بررسي قرار گرفت تا مشکلي براي آب شرب پيش نيايد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مرداس طاهري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در جلسه سلامت و ايمني مواد غذايي در شهرستان فارسان گفت: بحث سلامت مواد غذايي از مزرعه تا سفره که شعار جهاني بهداشت و يکي از اهداف دولت مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: مقرر گرديد که اطلاع رساني و آموزش هايي را در مورد مضرات و کاهش مصرف نمک، مواد قندي، نوشابه هاي گازدار و غذاهاي سرخ  شده به مردم داده و جلوگيري کنند، از  بيماري هاي که در جامعه بر اثر خوردن و استفاده بسياري از اين مواد غذايي در حال رشد مي باشد.

وي خاطرنشان کرد: مقرر گرديد اکيپ نظارت و کنترل در شهرستان فارسان تشکيل شود تا در مورد مرغداري ها، دامداري ها و توليدکنندگان موادغذايي در سطح شهرستان را مورد بررسي و کنترل  قرار دهند تا بتوانند سلامت غذايي را مهمان سفره هاي مردم کنند.

وي اظهار داشت: در جلسه سلامت بحث آب شرب شهرها و روستاهاي شهرستان فارسان مورد بررسي قرار گرفت و قرار بر اين شد که کميته مرتبط کارهاي مورد نياز را به خوبي انجام دهند تا مشکلي براي آب شرب پيش نيايد.
 
تامين سلامت مردم در گرو همكاري و تعامل موثر تمامي دستگاه ها است

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان فارسان،دكتر مجيد فاضلي گفت: تامين سلامت مردم در گروه همكاري و تعامل موثر تمامي دستگاه ها است.

وي اهميت سلامت و اهداف و برنامه هاي هماهنگي بين بخشي و لزوم توجه به سلامت شهروندان و انجام اقدامات بموقع در كاهش بيماري هاي مرتبط خصوصا مشكلات آب آشاميدني و بيماري هاي هاري و هپاتيت و ايذر و برنامه دخانيات و همچنين اطلاع رساني مناسب به دستگاه هاي مرتبط ارائه نمودند.

وي افزود: بر اساس دستوركار جلسه در خصوص برنامه زمانبندي جهت اتلاف حيوانات ولگرد و لزوم توجه به آب شرب مصرفي در فصول بارندگي و جلوگيري از قطع آب و حذف منابع كدورت زا و استفاده از منابع مطمئن در شرايط بحراني همچنين در خصوص بيماري هاي هپاتيت و ايذر اطلاع رساني مناسب انجام شد.

انتهای پیام1026ج /590پ


کد مطلب: 32518

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32518/تمهيدات-لازم-براي-جلوگيري-مشکل-آب-شرب-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir