کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نامه به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعي آمده است:

نبود شايسته سالاري و تخصص در انتخاب مديران، باعث نارضايتي مردم استان شده

3 بهمن 1396 ساعت 20:19

در نامه اي به وزير کار آمده است: نبود شايسته سالاري و تخصص در انتخاب مديران، عدم رعايت عدالت در تخصيص بودجه و عدم نظارت بر نهاد هاي ذي ربط اين وزارت خانه باعث نارضايتي شديد مردم اين استان شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، نامه بسيج دانشجويي دانشگاه شهرکرد به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي منتشر شد. در متن اين نامه به مشکلات استان از جمله نرخ بالاي بيکاري و عدم تخصص مديران اشاره شده است. متن اين نامه بدين شرح است:


برادر گرامي جناب آقاي دکتر ربيعي


وزير محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعي


با سلام و احترام و آرزوي توفيقات روز افزون؛ احتراما به استحضار مي رساند با توجه به ابلاغ سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي توسط مقام معظم رهبري، ما دانشجويان بسيجي دانشگاه شهرکرد برآن شديم تا در جهت پيشبرد اهداف و طرح هاي پيش بيني شده براي استان و رفع مشکلات بيکارترين استان کشور يعني استان چهارمحال و بختياري مطالبات خود را خدمتتان عرض کنيم.


شايد يکي از مهمترين عوامل در حل شدن مشکلات استان که مربوط به اين وزارتخانه مي باشد، اصلاح ساختاري اين وزارت خانه است که از سه بخش بسيار مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعي تشکيل شده است که اين امر مانع از رسيدگي و نظارت صحيح بر قسمت هاي مختلف اين وزارت خانه شده است.


با کمال تاسف نبود شايسته سالاري و تخصص در انتخاب مديران، عدم رعايت عدالت در تخصيص بودجه و عدم نظارت بر نهاد هاي ذي ربط اين وزارت خانه باعث نارضايتي شديد مردم اين استان شده است.



استان چهارمحال و بختياري با وجود داشتن پتانسيل هاي بسيار و نيروي انساني متخصص، بيکارترين استان کشور است. متاسفانه تعطيلي و تعديل نيروي کارخانه هاي استان و بعضا عدم اختصاص بيمه ي بيکاري گوياي اين امر است که شعار دولت مبني بر حمايت از توليد و تکيه بر توان داخل، توهمي بيش نيست.


لذا از حضرتعالي دعوت مي شود با حضور در دانشگاه شهرکرد به سوالات دانشجويان به عنوان قشر فرهيخته و بيدار جامعه پاسخگو باشيد.



و من الله توفيق


انتهاي پيام1022ج /۹۲۰م


کد مطلب: 38170

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38170/نبود-شايسته-سالاري-تخصص-انتخاب-مديران-باعث-نارضايتي-مردم-استان-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir