کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

براي اولين بار در چهارمحال و بختياري

راه يابي 720 اثر قرآني به جشنواره قرآن و عترت

24 بهمن 1396 ساعت 13:04

دبير اجرايي هفته قرآن و کارشناس دفتر فعاليت هاي قرآني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: 720 اثر به دبيرخانه جشنواره قرآني چهارمحال و بختياري راه يافت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا حسن زاده دبير اجرايي هفته قرآن و کارشناس دفتر فعاليت هاي قرآني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: بعد از داوري ۷۲۰ اثر راه يافته به جشنواره بيش از ۸۰ هنرمند و ۱۰۰ فعال قرآني در اختتاميه هفته قرآن و عترت با حضور مسئولين کشوري تجليل مي گردد.

وي تصريح کرد: بيش از ۹ جشنواره در رشته هاي خوشنويسي، نقاشي، خط، پوستر، عکس، تذهيب، صنايع چوبي، کتاب,ع مقاله، پايان نامه، فيلم و نمايش به دبيرخانه واصل شد.

حسن زاده با اشاره به اينکه اختتاميه اين جشنواره ۳۰ بهمن ماه در سالن غدير خواهد بود بيان داشت: از برنامه هاي شاخص اين هفته برگزاري کارگاه هاي خبرنويسي قرآني، داستان نويسي قرآني، خوشنويسي و يادواره شهداي قرآني، نمايش و تعذيه و همچنين محافل انس با قرآن در سراسر استان با حضور قاريان برجسته کشور مي باشد.

وي با بيان اينکه نمايشگاه قرآن و عترت براي اولين بار در اين استان داير شده است اذعان داشت: هدف اصلي برپايي اين نمايشگاه آشنا سازي هنرمندان با مفاهيم عميق قرآني و خلق آثار زيباي قرآني است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38530

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38530/راه-يابي-720-اثر-قرآني-جشنواره-قرآن-عترت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir