کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حماسه 9 دي فارسان

راهپيمايي گراميداشت حماسه 9 دي در فارسان برگزار شد

9 دی 1396 ساعت 13:21

راهپيمايي گراميداشت حماسه 9 دي امروز با حضور جمعي از مردم و مسئولان با اعلام انزجار از فتنه‌گران و تجديد ميثاق با ولايت در فارسان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، در اين راهپيمايي شعارهايي هم‌چون مرگ بر فتنه‌گر، 9 دي، تجلي غيرت مردم ايران،اي رهبر آزاده، آماده‌ايم آماده» سر داده شد.

حماسه نهم دي‌ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه‌ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 9 دي‌ماه 88 نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زرّين ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به‌حساب مي‌آيد.

حماسه 9 دي نماد عزت، استقلال و بصيرت مردمي است که تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و با صداي رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آن‌ها بايستد در برابر تمام دنياي آن‌ها خواهند ايستاد. روز نهم دي‌ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم‌الله و ماندگار گرديد.

در اين روز ماندگار و تاريخي، ملت هميشه درصحنه ايران اسلامي، حماسه‌اي ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي(دامت برکاته) را شاد ساخت.

مي‌توان گفت نهم دي، روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکني‌هاي عده‌اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشوراي حسيني است.

نهم دي درواقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به‌نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان‌هاي والاي حضرت امام خميني (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

انتهاي پيام1022ج /590پ


کد مطلب: 37810

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/37810/1/راهپيمايي-گراميداشت-حماسه-9-دي-فارسان-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir