کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان

وظيفه امروز ما اين است که نسل جديد را با تاريخچه انقلاب، آشنا کنيم

9 بهمن 1396 ساعت 12:49

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: دشمن درصدد مأيوس کردن جوانان به انقلاب است و قصد دارد با هجمه‌هاي فرهنگي با استفاده از ابزارهاي جديد ذهن آن‌ها را نسبت به انقلاب بدبين کند بنابراين وظيفه امروز اين است که نسل جديد را با تاريخچه انقلاب، آشنا کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز، حميد يزداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در ارتباط با برنامه‌هاي اجرايي سپاه فارسان در دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامي ايران معجزه‌اي بود که با رهبري امام خميني (ره) توانست همه توطئه‌ها و آرزوهاي دشمنان را نقش بر آب کند و تبديل به الگويي براي آزادي خواهان جهان شود.

وي عنوان کرد: در بهمن ۱۳۵۷ مردم ايران اسلامي به رهبري امام خميني (ره) توانستند ستون‌هاي نظام شاهنشاهي را بعد از ۲۵۰۰ سال فروبريزند و مردم ولايي فارسان نيز همانند مردم ديگر شهرهاي کشور با حضور هميشگي خود در تمامي صحنه‌ها سعي کردند حافظ اين انقلاب باشند. در همين ارتباط به مناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران، 50 عنوان برنامه مختلف توسط سپاه فارسان در دهه فجر اجرا خواهد شد.
 
سرهنگ يزداني گفت: برنامه‌هاي دهه‌ي فجر به‌خصوص در روز آغاز اين دهه يعني دوازدهم بهمن‌ماه بايد بسيار پرمحتوا و هنرمندانه برگزار شود و با توجه به مصادف شدن دهه فجر امسال با ايام غم‌بار دهه فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برنامه‌ها بايد ماهيت فاطمي داشته باشند و شأن و منزلت حضرت فاطمه الزهرا (س) حفظ گردد.
 
وي تصريح کرد: در اين دهه‌ي مبارک، نشست‌هاي بصيرتي با تبيين نقش امام و انقلاب، گفتمان امام و رهبري و شناخت استکبار، برگزاري روز شهرستان، رژه موتوري، افتتاح نمايشگاه عکس انقلاب، سرکشي از خانواده‌هاي شهدا، غبارروبي گلزار شهداء و نشست‌هاي سبک زندگي اسلامي از مهم‌ترين برنامه‌هايي است که در سطح پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و به‌خصوص واحدهاي مقاومت دانش‌آموزي برگزار خواهد شد.

وي بابيان اينکه مردم فارسان هميشه قدردان خون‌هاي ريخته شده شهداي انقلاب و جنگ تحميلي بوده‌اند، اظهار کرد: امروزه پيشرفت کشور ما به‌پاس رشادت‌هاي دلاورمردان در زمان انقلاب و جنگ هشت‌ساله است و اقتدار امروز را مديون آن‌ها هستيم.

وي با تأکيد بر اينکه بايد در ايام‌الله دهه فجر ياد و خاطره اين عزيزان گرامي داشته شود، افزود: دشمن درصدد مأيوس کردن جوانان به انقلاب است و قصد دارد با هجمه‌هاي فرهنگي با استفاده از ابزارهاي جديد ذهن آن‌ها را نسبت به انقلاب بدبين کند بنابراين وظيفه امروز اين است که نسل جديد را با تاريخچه انقلاب، مصائبي که براي حصول اين دستاورد مهم متحمل شده‌ايم و دستاوردهاي آن آشنا کنيم.

انتهاي پيام1022ج /590پ


کد مطلب: 38260

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38260/وظيفه-امروز-نسل-جديد-تاريخچه-انقلاب-آشنا-کنيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir