:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - تکميل"تونل زره" اعتبارات ملي مي طلبد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیمانکار تونل زره در آستانه 10 سالگی پروژه:

تکميل"تونل زره" اعتبارات ملي مي طلبد

26 آذر 1396 ساعت 10:38

پيمانکار پروژه تونل زره با ابراز ناخرسندي از بي‌مهري مسئولان در زمينه اجرا و تکميل تونل زره خواستار تخصيص اعتبارات ملي براي ه سرانجام رسيدن اين پروژه شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کيار بيدار،  محمدي پیمانکار تونل زره گفت: تونل زره يکي از پروژه هاي جاده سازي در استان چهارمحال و بختياري است که احداث آن مي تواند ۳۵ کيلومتر از طول جاده ارتباطي شهرکرد، شلمزار، ناغان، ايذه را کاهش دهد.

وي در ادامه درخصوص دساوردهاي احداث اين جاده گفت: دسترسي آسان مردم مشايخ و بخش ناغان به مرکز شهرستان کيار و چهارمحال و بختياري، کاهش طول سفر، کاهش مصرف سوخت و از سرگيري تردد خودروها از مسير شهرکرد به سمت ايذه و بر عکس از مزيت هاي احداث اين تونل است.



پيمانکار پروژه تونل زره با اشاره به اين مساله که اجرا و تکميل تونل زره و ۸/۵ جاده هاي ارتباطي آن به ۳۰ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد گفت: اجراي پروژه زره از سال ۸۷ آغاز و از ۱۴۰۰متر طول تونل پس از تحويل پروژه به سه شرکت پيمانکار فقط ۸۰۰ متر آن حفاري شده است.

محمدي با انتقاد از عدم وصول مطالبات خود بابت اجراي ۶۰۰ متر از حفاري اين تونل گفت: ۲/۵ميليارد از اين پروژه طلبکاريم و فقط ۸۰۰ ميليون آن تامين اعتبار شده است.

وي افزود: اين پروژه کاري بزرگ است و اجراي آن نقش بسزايي در رشد و پيشرف شهرستان کيار ايفا مي کند و بايد مسئولان اين پروژه را در ر رديف پروژه هاي ملي تعريف کنند نه پروژه استاني.

پيمانکار تونل زره در پايان مطالب خود گفت: ۹ سال از زمان آغاز پروژه زره گذشته است و تا ۱۰سال شدن آن هم مدت زمان زيادي باقي نمانده است اما مشخصا عده اي با سنگ اندازي نمي خواهند اين پروژه به سرانجام برسد و با انتقال اعتبارات اين پروژه، اقدامات ديگري را در ساير شهرستانها پيگيري نمودند.



 
اظهارات پيمانکار تونل زره در حالي رسانه اي مي شود که مديرکل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري در سال ۹۴ از سرعت بالاي اجراي اين پروژه خبر داده بود.

به گزارش کيار بيدار تونل زره با ايجاد مسير دسترسي از زير کوه سوخته شلمزار و ناغان را به هم متصل مي نمايد و ضمن ايجاد دسترسي آسان براي اهالي بخش ناغان و دهستان مشايخ بار ديگر باعث رونق سفر از مسير شهرکرد، شلمزار، ناغان به سمت استان خوزستان و کاهش بار ترافيکي مسير بروجن لردگان مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 37630

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/37630/تکميل-تونل-زره-اعتبارات-ملي-مي-طلبد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir