کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز عمليات اجراي اولين بوستان روستايي شهرستان سامان در شوراب صغير

22 اسفند 1395 ساعت 9:26

بخشدار مرکزي شهرستان سامان از آغاز عمليات اجراي اولين بوستان روستايي در شهرستان سامان با کاشت درخت در روستاي شوراب صغير خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، مجيد جلالي پور از آغاز عمليات اجرايي اولين بوستان روستايي در شهرستان سامان با کاشت درخت در روستاي شوراب صغير خبر داد و اظهار داشت: اين بوستان در 5 هزار و 200 هکتار احداث می‌شود.

جلالي پور با اشاره به اينکه هدف از اجراي اين طرح افزايش سرانه فضاي سبز در شهرستان سامان و روستاهاي اين شهرستان است، بيان داشت: روستاي شوراب صغير به نوعي از سمت تيران و نجف‌آباد ورودي استان است ضرورت ايجاد تفريحگاهي در اين روستا لازم و ضرروري است.

وي افزود: يکي ديگر از عوامل احداث اين بوستان وجود جاده شوراب به ايل بيگي و پل زمانخان است که در ايام تعطيلات نوروز و تابستان تردد اين جاده بسيار است و وجود تفريحگاه در شان مسافران و گردشگران شهرستان سامان در اين مکان مورد نياز بوده است.

جلالي پور با بيان اينکه بايد دهياري، شورا ها و مردم روستاي شوراب صغير در جهت توسعه و تکميل اين بوستان همکاري و مشارکت لازم را داشته باشند و در حفط و نگهداري درختان کاشته شده در اين بوستان نهايت سعي و تلاش را داشته باشند، تصريح کرد: امید است اين بوستان تا پايان سال آينده به بهره برداري برسد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 33670

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33670/آغاز-عمليات-اجراي-اولين-بوستان-روستايي-شهرستان-سامان-شوراب-صغير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir