کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه های قابل اجرا در شهر هفشجان در دستور کار قرار گرفت

26 شهريور 1394 ساعت 9:44

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد- بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های زیادی در شهر هفشجان وجود دارد که متاسفانه به خاطر تخصیص ندادن اعتبار راکد مانده بود و امروز در جلسه شورای ادارای شهر هفشجان برای اکثر پروژه ها اعتبار تخصیص داده شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ،سید سعید زمانیان در جلسه شورای ادارای شهر هفشجان اظهار کرد: پروژه های مربوط به جاده ها ، آب و فاضلاب، قنوات، میراث فرهنگی و گردشگری ، ارشاد اسلامی ، راه و شهر سازی در جلسه شورای اداری مطرح و مشکلات اکثر آن ها در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: زیر ساخت های مربوط به پروژه های عمرانی در دستور کار قرار گرفت و متولیان امر در این راستا قول هایی را به مردم و مسئولین شهر داده اند.

زمانیان ادامه داد: قول هایی را که مسئولین داده اند امید است که هرچه زودتر محقق شود و اجرای پروژه هایی که مد نظر است در دستور کار قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه شهر هفشجان جزء شهر های اصلی استان چهار محال و بختیاری است بیان داشت: لازم است از سر جمع اعتبارات برای شهر هفشجان اعتبار ویژه ای قرار گیرد.

زمانیان با اشاره به مشکل زمین های نواب، وحدت و موسوی بیان داشت: راه شهر سازی و ثبت اسناد برای حل مشکل زمین های نواب، وحدت و موسوی باید همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

وی عنوان کرد: برای احداث ساختمان هلال احمر زمینی اختصاص داده شده که پیگیری های راه و شهرسازی در این راستا ضرورت دارد.


انتهای پیام /۱۰۲۸ ج


کد مطلب: 24490

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24490/پروژه-های-قابل-اجرا-شهر-هفشجان-دستور-کار-قرار-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir