کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهار محال و بختياري

جمع آوري 637 ميليون ريال جمع آوري کمک هاي مردمي به مرکز نيکوکاري

8 دی 1395 ساعت 11:06

637 ميليون ريال کمک هاي مردمي به مراکز نيکوکاري جمع آوري شد که کميته امداد با تهيه و اهداي بسته‌هاي غذايي، تامين برخي از ملزومات فرهنگي در تلاش است تا نشاط و شادماني را در بين خانواده‌هاي تحت حمايت اين نهاد جاري کند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ محسن سليمي معاون مشارکت هاي مردمي کميته امداد چهارمحال و بختياري اظهار کرد: نيکوکارن و خيران با شماره گيري کد #۰۳۸*۸۸۷۷* مي توانند کمک هاي خود را بصورت الکترونيکي اهداء نمايند.

وي تصريح کرد: ميزان کمک هاي جمع آوري شده در ۳۳ مرکز نيکوکاري سطح استان، ۶۳۷ ميليون ريال است.

سليمي ادامه داد: بيشترين درآمد به ترتيب در مراکز نيکوکاري فرخ شهر، مسجد جامع شهرکرد و طاقانک است.

وي با اشاره به اينکه بيشترين کمک ها به ترتيب در شهرستان هاي لردگان، بن و فارسان بوده است بيان داشت: کمک هاي مردمي در دفاتر کميته امداد، ۳۷۲ ميليون ريال است.

سليمي يادآور شد: حديث از حضرت رسول اکرم (ص) که مي فرمايند «برترين اعمال از نظر خداوند، خنک ساختن دل هاي سوخته تشنگان و سير کردن شکم هاي گرسنه است. سوگند به آن که هستي محمّد در اختيار اوست، به من ايمان نياورده آن که سير بخوابد و برادر مسلمان يا همسايه اش گرسنه باشد»، هر ايراني و مسلمان را بر اين مي دارد تا اين شب را بهانه اي سازد براي محقق کردن امر مهم انفاق و مسرور کردن دل افرادي که به دليل اقتصادي توانايي جشن گرفتن اين شب ها را ندارند.

وي عنوان کرد: يکي از آيين‌هاي زيبا در چهارمحال و بختياري جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي براي قشر ضعيف جامعه بوده که با نزديک شدن به روزهاي پاياني فصل رنگ‌ها و شروع زمستان سرد، شهروندان در قالب مراکز نيکوکاري و دفاتر کميته امداد کمک هاي خود را به دست محرومان جامعه مي رسانند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32400

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32400/جمع-آوري-637-ميليون-ريال-کمک-هاي-مردمي-مرکز-نيکوکاري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir