کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

۴ ميليارد ريال كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري کشف و ضبط شد

16 اسفند 1395 ساعت 8:26

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از كشف كالاي قاچاق به ارزش 4 ميليارد ريال در محور لردگان-بروجن، خبر داد و گفت: ماموران طي عمليات ايست و بازرسي در این محور يك دستگاه كاميون كشنده مشکوک به حمل كالاي قاچاق را متوقف كردند.


سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری  در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: در پي كسب اخباري مبني بر تردد قاچاقچيان از محور هاي مواصلاتي استان جهت حمل كالاي قاچاق، رسیدگی موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران طي عمليات ايست و بازرسي در محور لردگان-بروجن يك دستگاه كاميون كشنده مشکوک به حمل كالاي قاچاق را متوقف كردند.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری خاطرنشان كرد: پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از اين خودرو ۱۱ هزار عدد انواع اسباب بازي مكانيزه فاقد مدارك مثبت گمركي به ارزش 4 ميليارد ريال كشف و يك قاچاقچي نيز در این زمینه دستگير شد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي، بیان داشت: قاچاق كالا ضربات جبران‌ناپذيري به بدنه اقتصادي كشور وارد مي‌كند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33562

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33562/۴-ميليارد-ريال-كالاي-قاچاق-چهارمحال-بختياري-کشف-ضبط

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir