کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري:

20 درصد از اراضی چهارمحال و بختیاری کاداستر شدند

23 خرداد 1397 ساعت 9:37

مديرکل جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري گفت: تاکنون ۲۰ درصد از اراضي استان ما کاداستر شدند که اين رقم بسيار خوبي است و تلاش ما بر اين است که تا پايان سال آن را افزايش دهيم.


ذبيح‌الله غريب مديرکل جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کاداستر در بحث زيرساخت ها و مستندسازي از اهميت بالايي برخوردار است.

وي تصريح کرد: اطلاعات دقيقي از ميزان اراضي، حد و حدود اراضي، مالکيت و نقش آن ها نداريم و اينها موجب شده که اطلاعات متفاوتي در دست ما باشد و پاسخ استعلامات بخش کشاورزي مشکل داشته باشد.

غريب ادامه داد: تاکنون ۲۰ درصد از اراضي استان ما کاداستر شدند که اين رقم بسيار خوبي است و تلاش ما بر اين است که تا پايان سال آن را افزايش دهيم.

وي با اشاره به اينکه رفع تداخل اراضي که کار بسيار ارزشمندي است در سال ۹۵ ابلاغ و در استان ها شروع شد بيان داشت: در سطح اين استان رفع تداخل اراضي شروع و تاکنون نتوانسته ايم کار خوبي را پيش ببريم.

غريب افزود: در سال گذشته موضوع رفع تداخل اراضي نهايي و مشکلات را بررسي کرديم تا در کارگروه رفع تداخلات اراضي ملي مطرح شود.

وي با اشاره به اينکه براي مشکلات اراضي تاکنون ۸۰ جلسه تشکيل شده است اذعان داشت: ۲۳ هزار هکتار از اراضي ملي تثبيت و حد و حدودات آن مشخص شده، ۲۱ پلاک داراي تداخل بوده اند و ۳ هزار از اراضي نيز تعيين تکليف شده است و امسال نيز تعيين تکليف ۲۵ درصد اراضي و پلاک‌ها نيز در دستورکار قرار گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 39502

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39502/20-درصد-اراضی-چهارمحال-بختیاری-کاداستر-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir