کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با روز گرامی‌داشت مقام زن

جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 30 فروردين 1393 ساعت 11:53

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) در شهرکرد خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سوسن تمدن اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) و روز مادر برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد، روزی والاتر و افتخارآمیزتر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) نیست، زنی که افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می‌درخشد.

تمدن از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه(س) و مقام مادر ویژه بانوان در این استان خبر داد و گفت: این مراسم روز یکشنبه راس ساعت ۱۶ در سالن تختی شهرکرد و همزمان در سایر شهرها برگزار می‌شود.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: زندگی و سیره‌ حضرت زهرا( س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده‌ای در جهان او را تحسین می‌کند؛ زنی که تولدش از دامن خدیجه کبری، همسر پیامبر گرامی اسلام (ص) و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه‌های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد.

وی همایش رزمی کاران ویژه بانوان را یکی از برنامه‌های قابل اجرا در این روز برشمرد و اذعان داشت: مسابقات آمادگی جسمانی،طناب کشی، پرواز بادبادک‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13852

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13852/جشن-بزرگ-میلاد-حضرت-زهرا-س-شهرکرد-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir