کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌جمعه شهر فارسان

راهپيمايي ۲۲ بهمن به ملت‏ هاي مظلوم دنيا اميد مي‏ بخشد

13 بهمن 1396 ساعت 16:47

امام‌جمعه شهر فارسان گفت: شکوه بخشيدن به راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور و انقلابي توده‏هاي مردم که قطعاً به همان ميزان که به ملت‏هاي مظلوم دنيا اميد مي‏بخشد، باعث يأس و انفعال و انزواي قدرت‌هاي زورگو خواهد گرديد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه فارسان در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: افغانستان پس از اشغال توسط آمريكا روز خوش به خود نديده است. جنايات متعدد آمريكايى‏ ها در كشتار روزانه مردم و حمله به مراسمات مذهبى و حتى كشتار مردم در عروسى‏ ها، مواردى پر تعداد از كارنامه ‏ى سياه استكبار در افغانستان است.

وي افزود: اما اقدامات اخير استكبار جهانى در منتقل كردن داعش و نيروهاى تكفيرى ضد اسلامى به افغانستان حكايت از طرح جديد آمريكا در جنايت در منطقه دارد. اقدامات تروريستى اخير در افغانستان نشان از قوت گرفتن نيروهاى تروريستى و تقويت آن‏ها توسط آمريكا دارد.

وي تصريح کرد: آمريكا كه در طول سالهاى پس از اشغال همواره در جنايت عليه مردم افغان دست داشته است و به‌عنوان‌مثال تحت حكومت اشغالگران آمريكايى ميزان توليد مواد مخدر در افغانستان چندين برابر شده است، بازهم دست از سر اين مردم برنداشته و به دنبال اجراى طرح استكبارى ديگرى در اين كشور است.

يكى از نگرانى‏هاى اصلى آمريكا و متحدانش نيروهاى تكفيرى آموزش داده‌شده را به كجا منتقل كنند

حجت‌الاسلام ملک پور افزود: يكى از نگرانى‏هاى اصلى آمريكا و متحدانش پس از نهايى شدن شكست داعش در عراق و سوريه، اين بوده و هست كه نيروهاى تكفيرى آموزش داده‌شده را به كجا منتقل كنند. شكست در عراق و سوريه البته براى آمريكا بسيار زيان‏بار بود. اگر داعش در عراق و سوريه پا مى‏ گرفت، متحدى براى اسرائيل و حامى خوبى براى طرح‏هاى آمريكا مى‏ شد كه باعث شود.

وي بيان داشت: كشورهايى مانند ايران و روسيه و... نيز از صدمات داعش‏ بى‏ نصيب نمانند و با مشغول شدن به جنگ‏هاى گسترده، زمينه‏ ى مبارزه با اسرائيل از ميان برود اما شكست داعش در عراق و سوريه كه ايران سهمى جدى در آن داشت، نقشه‏ ى آمريكا در منطقه را بر باد داد. اكنون آمريكا به دنبال جايى ديگر است كه بتواند نيروهاى تكفيرى آموزش‏ ديده و مسلح شده توسط آمريكا را به آن منتقل كند.

هدف آمريكا ايجاد امنيت براى رژيم صهيونيستى است

وي اظهار داشت: هدف آمريكا از انتقال تروريست‏هاى داعش به افغانستان، موجه كردن ادامه حضور خود در منطقه و ايجاد امنيت براى رژيم صهيونيستى است؛ و براى تروريست‏هاى موردحمايت آمريكا، شيعه و سنى فرق نمى‏ كند و مردم غيرنظامى اعم از شيعه و سنى هدف آن‏ها هستند.

امام جمعه فارسان گفت: مشغول سازي جهان اسلام و ايجاد حاشيه امن براى رژيم صهيونيستى ازجمله اهدافى است كه استكبار جهانى در جريان جنگ‌هاي نيابتى و ايجاد فتنه داعش دنبال مي‌کند امريکا با اين کار از مرگ حتمى و هميشگى اين جريان تروريستى جلوگيرى کرد حالا در اين شرايط پيچيده و ظالمانه چه بايد كرد تا از طرفى ضريب آسيب‌ها و تلفات و خسارت‌هاي ملت‌هاي مسلمان كاهش يابد و از جهتى نيز غده سرطانى اسرائيل در حاشيه امن قرار نگيرد و از همه مهم‏تر چهره واقعى ام‏ الفساد آمريكاى جنايتكار براى افكار عمومى دنيا به‏ ويژه ملت‌هاي مسلمان آشكارتر گردد.

وي افزود: شکوه بخشيدن به راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور و انقلابي توده‏ هاي مردم که قطعاً به همان ميزان که به ملت‏هاي مظلوم دنيا اميد مي‏بخشد، باعث يأس و انفعال و انزواي قدرت‌هاي زورگو خواهد گرديد.

 وي بيان داشت: فعال‏سازى ماشين تبليغاتى و رسانه‏ اى و عمليات روانى جهان اسلام عليه رژيم صهيونيستى و آمريكاى جنايتكار و افشاى جنايتكاران جنگى و چهره‏ هاى خائن جهان اسلام همچون آل سعود و شكم‏ بارگان اماراتى که به خاطر خوش‏ خدمتى به اجانب و كفار و سران استكبار، به‏ راحتى هزاران مسلمان مظلوم را از دم تيغ مى‏ گذرانند و با بمب‏ ها و موشک‌هاي اهدايى غرب موردتهاجم وحشيانه همچون آنچه در يمن در جريان است، قرار مى‏ دهند.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 38332

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38332/راهپيمايي-۲۲-بهمن-ملت-هاي-مظلوم-دنيا-اميد-مي-بخشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir