کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان

اگر فرماندهان جنگ نرم خصوصيات شهدا را داشته باشند پيروز خواهيم بود

15 آذر 1397 ساعت 16:40

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: شهداي جنگ سخت ويژگي‌هاي خاصي دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولين ما آن خصوصيات را داشته باشند قطعاً پيروز ميدان خواهند بود.


به گزارش جهانبین نیوز، با همکاري پايگاه شهيد مدرس و پايگاه محدثه شهر گوجان يادواره شهيد عبدالصالح مجرد در شهر گوجان برگزار گرديد.

در اين برنامه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: کسي که همچون شهيد در اين دنيا زندگي نکند، همچون شهيد هم از دنيا نخواهد رفت و حضور در مراسم شهدا به نحوي اداي دين به شهداست و اين پيام را مي‌رساند که مي‌خواهيم همچون شهدا باشيم و راه و مسير شهدا را بپيماييم و الا شهدا به يادواره نياز ندارند.

حميد يزداني بيان کرد:برگزاري يادواره‌هاي شهدا تأثير مهمي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دارد و حضور در اين مراسم نشان‌دهنده درک است چراکه با حضور در اين يادواره‌ها انسان مي‌تواند بهره ببرد.

وي اظهار داشت: شهدا مظهر ايثار، مقاومت و ازخودگذشتگي هستند که به تمام مواهب مادي و دنيايي پشت کرده و از جان خود گذشتند تا يک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نيفتد و امروز تکريم مقام شامخ شهدا يک وظيفه و ضرورت غيرقابل‌انکار براي تمامي ما مي‌باشد.

يزداني اظهار داشت: شهداي جنگ سخت ويژگي‌هاي خاصي دارند که اگر امروز فرماندهان جنگ نرم و مسئولين ما آن خصوصيات را داشته باشند قطعاً پيروز ميدان خواهند بود.

وي در پايان گفت: شهدا آبروي محله، شهر و آبروي کشور ايران اسلامي ما هستند و يکي از وظايف نسل کنوني و همه اقشار جامعه؛ زنده نگه‌داشتن ياد، نام و خاطره شهدا و تکريم و احترام خانواده‌هاي اين عزيزان است.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 


کد مطلب: 40942

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40942/اگر-فرماندهان-جنگ-نرم-خصوصيات-شهدا-داشته-باشند-پيروز-خواهيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir