کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سريال بي پايان سوانح جاده اي در مسير ارتباطي شلمزار شهرکرد

1 مرداد 1396 ساعت 12:12

جاده شلمزار-شهرکرد در حال تبديل به يکي از مهمترين جاده هاي ارتباطي چهارمحال و بختياري به استان هاي جنوب و جنوب غربي کشور است اما کماکان وقوع تصادفات خسارتي، جرحي و فوتي به صورت روزانه در آن ادامه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار طي دو روز گذشته چهار فقره تصادف در حد فاصل شلمزار تا پمپ بنزين و شهرک صنعتي شهدا تشنيز بوقوع پيوسته است.

علي رغم چهارخطه شدن اين بخش از جاده و تجهيز آن به دوربين هاي کنترل تخلفات اما همچنان شاهد وقوع تصادفاتي دلخراش هستيم که روزانه سلامتي، جان و مال مسافراني که در اين جاده در حال تردد هستند در معرض تهديد قرار مي گيرد.

تصادف در خروجي شلمزار متصل به جاده شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان، تصادف در پيچ ورودي گردنه شلمزار از سمت شلمزار و انحراف خودرو پيکان به منتهي اليه جاده و مجاور با کوه و همچنين برخورد خودرو پژو آردي با گارد جدا کننده لاين هاي رفت و برگشت در همان قسمت و فقط در فاصله چند ساعت از يکديگر، برخورد خودرو پژو آردي در ورودي گردنه شلمزار از سمت شهرکرد با حفاظ هاي منتهي اليه گردنه و مصدوميت سرنشينان اين خودرو حاکي از آن است که عوامل متعددي باعث بروز تصادفات متوالي در گردنه شلمزار شده است.

آخرين تصادف گزارش شده تصادف دو خودروي پيکان و پرايد در ساعت ۲۲ شب گذشته شنبه ۳۱ تير ۹۶ در حوالي پمپ بنزين شلمزار، ۷ نفر مصدوم شدند.

در اين تصادف با حضور به موقع عوامل اورژانس و نيروهاي راهور مصدومان به بيمارستان منتقل شدند.

تعدد سوانح در اين جاده زنگ خطري است که براي امنيت جاده ي شلمزار شهرکرد به صدا در آمده است و مي طلبد مسئولان در کوتاهترين زمان و پيش از آنکه فاجعه اي در اين جاده به وقوع پيوندد تدبيري در باره آن بيانديشند.

به گزارش کیار بیدار عملیات 4خطه کردن  جاده ارتباطی شلمزار شهرکرد بدلیل عرض کم و تردد بالای خودرو ها از نیمه دوم سال 95 و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به طول 35 کیلومتر آغاز شده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35506

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/35506/سريال-بي-پايان-سوانح-جاده-مسير-ارتباطي-شلمزار-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir