کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولين فرمانده پاسگاه سامان بعد از انقلاب اسلامي گفت:

همزمان با دستور امام خميني در ۲۱ بهمن پرچم شاهنشاهي ژاندارمري را پايين کشيدم/ همه در روز ۲۲ بهمن مشت محکمي بر دهان دشمنان خواهيم زد

21 بهمن 1396 ساعت 22:48

نصرت الله کبيري يکي از انقلابيون شهرستان سامان با بيان اينکه همزمان با دستور امام خميني در ۲۱ بهمن پرچم شاهنشاهي ژاندارمري را پايين کشيدم ، ابراز داشت: همه در روز ۲۲ بهمن مشت محکمي بر دهان دشمنان خواهيم زد.


به گزارش جهانبین نیوز ، نصرت الله کبيري يکي انقلابيون و اولين فرمانده پاسگاه انتظامي شهرستان سامان بعد از انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار سامان ما ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر گفت: از سال ۵۶ که من در ژاندارمي فارسان مشغول به خدمت بودم و با امام خميني در تماس و از کانال هاي راديو بيسيم خبر هاي امام را دريافت مي کردم.

کبيري افزود: من نيز همچون مابقي انقلابيون شهرستان و استان به فرامين امام خميني (ره) لبيک گفته و در راه رضاي خدا در تمام عرصه هاي انقلاب اسلامي شروع به فعاليت کردم.

وي با اشاره بر اينکه کساني که در ژاندرمي خدمت مي کردند و زماني که شاه از ايران رفت و من اين خبر را پخش و اطلاعات هاي که متوجه شدند گفتند شاه بر مي گردد و من گفتم شاه ديگر باز نخواهد گشت و اگر بازگشت شما من را دار بزنيد، بيان داشت: طرفداران امام و انقلاب در حوزه نظامي دو دسته بودند کساني که واقعا مخلص بودند و برنامه هاي مذهبي و برنامه هاي امام را رصد و پيگيري مي کردند و با امام در ارتباط بودند و کساني نيز بودند که نه تنها با امام بلکه با رهروان امام هم مخالفت شديد داشتند.

نصرت الله کبيري با بيان اينکه عصر ۲۱ بهمن ماه پيامي از امام دريافت شد که امام خميني (ره) دستور دادند که مردم به خيابان ها بيايند و من هم همزمان با دستور اما پرچم شاهنشاهي پاسگاه را پايين اوردم و پرچم سفيدي را بر پاسگاه فارسان بر افراشته کردم، اذعان داشت: با توجه به اختلافاتي که در بين طرفداران امام و شاه در سامان صورت گرفته و پاسگاه در محاصره مردم بود و در راستاي از بين بردن اختلاف به دستور اقاي طاهري مديريت پاسگاه به من داده شد و با مديريت مردم اسلحه هاي ماموران گرفته شد و من نيز به مدت دو سال تا سال ۵۹ در سامان خدمت کردم و بعد از آن راهي جبهه هاي جنگ شدم.

وي با اشاره بر اينکه من با اجازه امام و اقاي سيستاني در سال ۴۲ دراستخدام ژاندرمي شرکت کردم ، بيان داشت:به من گفته شد شما در اين لباس بايد مومنين کمک کنيد و من نيز با اين هدف در ژاندرامي مشغول خدمت شدم .

کبيري با بيان اينکه آن کسي که در آن زمان براي بارگشت دوباره شاه من را تهديد به مرگ و دار زدن کرد، به او تشويقي داده و به زمين براي ساخت مسکن براي او داده شد، تصريح کرد: هدف از انقلاب راهنمايي مردم است و ما بايد مردم را راهنمايي و به تبيين خدمت هاي انقلاب در همه زمينه ها بپردازيم .

وي با اشاره بر اينکه مردم ايران با وجود تمام مشکلات رهرو پيرو و فرمانبردار رهبر هستند ، بيان داشت: مردم با تمام مشکلات معيشتي در راهپيمايي ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و با مشت هاي گره کرده انزجار خود را نسبت به دشمنان اين مرز و بوم اعلام خواهند کرد.

انتهاي پيام/۶۰۱س


کد مطلب: 38486

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38486/همزمان-دستور-امام-خميني-۲۱-بهمن-پرچم-شاهنشاهي-ژاندارمري-پايين-کشيدم-همه-روز-۲۲-مشت-محکمي-دهان-دشمنان-خواهيم-زد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir