کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل:

3 هزار اصله نهال رايگان در اردل توزيع مي‌شود

15 اسفند 1396 ساعت 12:39

رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل از توزيع 3 هزار اصله نهال رايگان در شهرستان به مناسبت هفته منابع طبيعي خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سليمان بهمني رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل در حاشيه مراسم نمادين زنگ طبيعت در مدرسه شهيد امامي شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به هفته منابع طبيعي از ۱۵ لغايت ۲۱ اسفندماه گفت: هفته منابع طبيعي جشن بزرگ طبيعت است.

بهمني اظهار کرد: در هفته منابع طبيعي ۳ هزار اصله نهال شامل سرو، زبان گنجشک، زالزالک،عناب به صورت رايگان بين مردم توزيع خواهد شد.

وي با بيان اينکه به مناسبت گراميداشت هفته منابه طبيعي ۱۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان اردل برگزار مي شود افزود: تجليل از قضات شهرستان، غرس نهال در شهر دشتک و شهرک نيسياق، توزيع نهال در نماز جمعه، همايش گياهان دارويي از مهترين برنامه هاي هفته منابع طبيعي در اين شهرستان مي باشد.

بهمنی با اشاره به شعار امسال هفته منابع طبيعي با عنوان «منابع طبيعي با مردم براي مردم» اين شعار را مديريت صحيح منابع طبيعي با مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: تجربه نشان داده است که صيانت از عرصه هاي طبيعي بدون حضور و مشارکت مردم امکانپذير نيست.

وي با تاکيد بر ضرورت فرهنگ سازي در اين بخش گفت: منابع طبيعي با مشارکت مردم مي تواند سرسبزي و شادابي را به جامعه و عرصه هاي منابع طبيعي برگرداند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 38783

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38783/3-هزار-اصله-نهال-رايگان-اردل-توزيع-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir