کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری

53 پروژه در شهرستان لردگان کلنگ زني و افتتاح شد+ عکس

8 شهريور 1397 ساعت 9:11

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در مراسم و آیین افتتاحیه پروژه های شهرستان لردگان گفت: امسال در هفته 53 پروژه در شهرستان لردگان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان کلنگ زني و افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ مجید نظری دهکردی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در مراسم و آیین افتتاحیه پروژه های شهرستان لردگان گفت:  امسال در هفته دولت 243 پروژه  قابل افتتاح و بهره برداری درسراسر استان  پیش بینی شده که  این پروژه  ها در 9 شهرستان بالغ بر 208 میلیارد و 500 میلیون تومان است و با بهره برداری این پروژه ها زمینه اشتغال برای 387 نفر فراهم خواهد شد .

 
وی افزود: 58 پروژه کلنگ زنی در سطح استان نیز وجود دارد با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و 400 میلیون تومان که در شهرستان لردگان نیز 45 پروژه با اعتباري بالغ بر38 ميليارد تومان و 8 پروژه کلنگزني با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد تومان به صورت همزمان در فرمانداری لردگان رونمایی و به بهره برداری رسید .

نظری بیان داشت: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي در سطح شهرستان لردگان  کارها و پروژه هاي بسيار بزرگي اجرا شده است و در تمامي زمينه ها شاهد پيشرفت  و آباداني بوده ايم که همه آنچه که امروز داريم به برکت خون شهدا مي باشد.







انتهای پیام/630 ل


کد مطلب: 40203

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40203/53-پروژه-شهرستان-لردگان-کلنگ-زني-افتتاح-عکس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir