کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار کوهرنگ خبر داد

پرداخت 600 ميليارد ريال تسهيلات به سرمايه گذاران بخش خصوصي در شهرک صنعتي آبمعدني کوهرنگ

11 دی 1395 ساعت 9:57

فرماندار کوهرنگ گفت: در شهرک صنعتي آبمعدني کوهرنگ به سرمايه گذاران بخش خصوصي بيش از 600 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شده است.


به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در حاشيه افتتاحيه ايستگاه پمپاژ آب، شهرک صنعتي آبمعدني کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با عنايت به اينکه امسال، سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل است، شهرک صنعتي آب معدني کوهرنگ که ساليان قبل شروع شده بود ولي تعطيل بود و اقدام خاصي برای راه اندازی آن صورت نگرفته بود طي دو سال اخير در بحث زيرساخت هاي شهرک ازجمله آب، برق، گاز و تلفن اقدام اساسي شد.

زمان پور بيان داشت: در شهرک صنعتي آبمعدني کوهرنگ به سرمايه گذاران بخش خصوصي بيش از 600 ميليارد ريال تسهيلات پرداخت شده است.

فرماندار کوهرنگ از فعال شدن يک واحد آب معدني خبر داد و اضافه کرد: دو واحد ديگر عمليات فيزيکي و ساخت و ساز آن انجام شده که در آينده نزديک راه اندازي خواهند شد.

زمانپور تصريح کرد: شهرک صنعتي آبمعدني کوهرنگ در دو فاز است که در فاز اول 17 واحد و در فاز دوم 21 واحد به بهره برداري خواهند رسيد.

فرماندار کوهرنگ گفت: در سطح شهرستان کوهرنگ علاوه بر شهرک صنعتي آب، واحدهاي آبمعدني علام آباد و صمصامي اشتغال خوبي را فراهم کرده اند.

زمانپور خاطرنشان کرد: يکي از پتانسيل هاي شهرستان کوهرنگ آب است که دعوت مي کنيم از سرمايه گذاران بخش خصوصي حضور يابند و در بسته بندي آب سرمايه گذاري کنند چراکه زيرساخت هاي کامل جهت تحويل واحدها به سرمايه گذاران وجود دارد.

انتهاي پيام1026ج/610ک


کد مطلب: 32473

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32473/پرداخت-600-ميليارد-ريال-تسهيلات-سرمايه-گذاران-بخش-خصوصي-شهرک-صنعتي-آبمعدني-کوهرنگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir