کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس آموزش وپرورش شهرستان سامان:

انتخابات شوراي دانش آموزي تمرين دموکراسي است

4 آبان 1396 ساعت 11:13

رئيس آموزش وپرورش شهرستان سامان با بيان اينکه انتخابات شوراي دانش آموزي تمرين دموکراسي است، ابراز کرد: انتخابات شوراي دانش آموزي اين شهرستان در 65 واحد آموزشي برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش سامان در راستاي برگزاري انتخابات شوراي دانش آموزي شهرستان سامان اظهار داشت: انتخابات شوراي دانش آموزي اين شهرستان در ۶۵ واحد آموزشي برگزار شده که از اين انتخابات ۳۲۰نفر اعضاي اصلي و۱۳۰نفر علي البدل انتخاب خواهند شد.

محمد دهقاني بيان داشت: انتخابات شوراي دانش آموزي که به حق يکي از جلوه هاي تمرين دموکراسي و مردم سالاري ديني در کشور مي باشد درهمه مدارس شهرستان سامان همزمان با کليه مدارس کشور و با حضور همه دانش آموزان پرشور و علاقه مند برگزار گرديد.

وي تصريح کرد: اين مراسم با حضور مسئولين محترم شهرستاني، در مدارس نمادين برگزار شد.

دهقاني گفت: دانش آموزان با شرکت در انتخابات شوراي دانش آموزي دموکراسي و تحمل عقايد مخالف را تمرين مي کنند و مشارکت و هم ياري در برگزاري امور آموزشگاه را تجربه مي کنند تا براي فردايي روشن تر و در دست گرفتن آينده اي درخشان آماده شوند.

وي اذعان داشت: مدرسه بايد تا حد امکان از مشارکت دانش آموزان، بخصوص تشکل هاي دانش آموزي، در اداره امور آموزشگاه بهره گيرد تا دانش آموزاني مسئوليت پذير وفعال داشته باشيم.

دهقاني افزود: يکي از رسالت هاي آموزش و پرورش در سند تحول بنيادين تربيت دانش آموزاني است که وظايف وحقوق يک شهروند را بشناسند و به آن عمل کنند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 36794

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36794/انتخابات-شوراي-دانش-آموزي-تمرين-دموکراسي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir