کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادواره 58 شهید بروجن برگزار شد

23 دی 1392 ساعت 15:47

یادواره 58 یاور مهدی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد امام حسین(ع) در سالن شهدا فرهنگی اجتماعی ناحیه بروجن برگزار شد.


به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،سرهنگ علی کیهانی فرمانده سپاه ناحیه بروجن دراین یادواره افزود: حضور در مراسم شهدا پاداش و اجر شهید را دارد یاد شهدا ما را به سمت فرهنگ شهادت سوق می دهد و با ذکر و یاد شهدا انگیزه، هدف و ارزش هایی که شهدا برای آنها از جان گذشتند برای ما تکرار می شود.

سرهنگ علی کیهانی با اشاره به این که دشمن در جنگ نرم تمام تلاش خود را علیه نمادهای ارزشی کشور بکار گرفته افزود: حضور در جبهه‌های جنگ نرم و مقابله با دشمنان نظام اسلامی به هوشیاری نیاز دارد.

کیهانی بیان کرد: یاد شهید یعنی استمرار فرهنگ شهادت یعنی حرکت ما و جامعه به سمت اهداف شهدا و حفظ ارزش های الهی و حضور معنوی شهید در متن جامعه.

وی با بیان این که برگزاری یادواره شهداگامی موثر در راستای گرامیداشت شهداست افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره فرهنگ شهيد و شهادت و اشاعه اين فرهنگ كمتر از دفاع مقدس نيست.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن مرگ با عزت راافتخار بزرگی دانست وگفت:انسانی که با شهادت بمیرد یک عزت و افتخار ابدی است که نصیب شهدا شده است.

وی با بیان این که این نظام و انقلاب مدیون خون شهداست خاطرنشان کرد:مسئولان کشور برای حفظ ارزشهای اسلام ، انقلاب ونظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنند و پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه کارها قرار دهندتا خون شهدا هدر نرود.

به گزارش کلار،یادواره ۵۸ یاور مهدی با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد امام حسین(ع) بروجن با حضور فرمانده سپاه ناحیه بروجن، خانواده‌های معظم شهداء و مسئولین ادارات درسالن شهدا فرهنگی اجتماعی ناحیه بروجن برگزار شد .
انتهای پیام/


کد مطلب: 11674

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11674/یادواره-58-شهید-بروجن-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir