کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

جرم فتنه گران در سال 88 به مراتب بالاتر از قتل نفس بود/9 دي نقشه دشمنان را خنثي کرد

10 دی 1395 ساعت 16:22

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که بنا بر نص صريح قرآن جرم و گناهي که فتنه گران در آن سال مرتکب شدند به مراتب بالاتر از قتل نفس بود، تصريح کرد: نقشه‌‌هاي دشمنان در فتنه 88 با مديريت رهبري و بصيرت مردم هميشه در صحنه نقش بر آب و توطئه دشمن خنثي شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام احمدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فتنۀ سال ۸۸، افزود: فتنه حرکتي سياسي بر عليه سلامت و امنيت جامعه است که در پي آن حق با باطل محدود مي گردد.

وي با بيان اين که در فتنۀ سال ۸۸ نقشۀ انتخابات، رأي و تقلب نبود و هدف براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بود، افزود: بنابر نص صريح قرآن جرم و گناهي که فتنه گران در آن سال مرتکب شدند به مراتب بالاتر از قتل نفس بود.

احمدي با اشاره به اين که حماسه ۹ دي همه نقشه هاي دشمنان را خنثي کرد، افزود: بايد نقشه هاي پيچيده دشمنان را شناخت؛ وقتي کسي اين توطئه ها را نبيند دچار آن شده و در زمين دشمن بازي خواهد کرد.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن افزود: نقشه‌‌هاي دشمنان در فتنه ۸۸ با مديريت رهبري و بصيرت مردم هميشه در صحنه نقش بر آب و توطئه دشمن خنثي شد.

وي بيان کرد: طراحان اصلي فتنه ۸۸ استکبار جهاني بود که در داخل کشور نيز عناصري فريب خورده به عنوان ابزار پياده شدن اين فتنه شوم با آن‌ها همراه شدند.

احمدي تشخيص به موقع فتنه ها در خنثي کردن نقشه هاي آينده دشمن را تاثيرگذار دانست و گفت: بايد بياموزيم که در هر شرايطي بصيرت و معرفت داشته باشيم.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ادامه داد: ۹ دي روزي است که با ژرف‌انديشي و تدبير مقام معظم رهبري و بصيرت مردم هوشيار توطئه فتنه‌گران خنثي شد.

حجت الاسلام احمدي در بخشي ديگر از خطبه ها گفت: نماز جمعه يک قرارگاه بسيار مهم فرهنگي در سراسر کشور است که خوشبختانه در ۲۶ نقطه از استان ما به صورت هفتگي در حال برگزاري است.

احمدي با با بيان اينکه دشمنان به دين، ايمان، اعتقاد و ارزش هاي اسلامي و معنوي ما حمله مي کنند، گفت: نماز جمعه مهم ترين قرارگاهي است که انسان را از فتنه ها در امان نگه مي دارد و باعث بصيرت افزايي و اخلاق مداري در جامعه مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 32464

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32464/جرم-فتنه-گران-سال-88-مراتب-بالاتر-قتل-نفس-9-دي-نقشه-دشمنان-خنثي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir