کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بن:

آماده باش کامل دستگاه هاي مديريت بحران در شهرستان بن

17 اسفند 1395 ساعت 14:48

فرماندار شهرستان بن گفت: دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران در ايام نوروز براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي و پيش بيني نشده در آماده باش خواهند بود.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ كمال اكبريان در حاشيه نشست شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: در ايام نوروز دستگاه هاي عضو ستاد مديريت بحران در شهرستان براي مقابله با هرگونه حوادث احتمالي و پيش بيني نشده در آماده باش خواهند بود و بايد دستگاه هاي عضو براي مقابله با حوادث احتمالي در اين ايام از آمادگي كامل برخوردار باشند.

اکبريان ادامه داد: تمامي دستگاه هاي عضو مديريت بحران براي جلوگيري از حادثه هاي احتمالي چهارشنبه آخر سال اقدامات آموزشي و بازدارنده را  در دستور كار خود قرار دهند.

وي با اشاره به لزوم در دسترس بودن و پاسخگويي مديران عضو ستاد مديريت بحران شهرستان در تعطيلات نوروزي، بیان داشت: دستگاه هاي اجرايي مربوطه بايد فهرست كشيك خود را تهيه و در اختيار فرمانداري قرار دهند.

اكبريان در ادامه بر تهيه و ارائه گزارش عملكرد دستگاه ها به فرمانداري، اطلاع رساني به هنگام دستگاه هاي عضو مديريت بحران در صورت بروز حوادث احتمالي، استقرار گروه هاي امدادي و غريق نجات جمعيت هلال احمر در مناطق حادثه خيز گرداب بن و سد زاينده رود، گشت زني مداوم نيروي انتظامي در سطح شهرستان بن، اسقرار هلال احمر و نيروي انتظامي در ورودي شهرستان بن، تاكيد كرد.

انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 33599

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33599/آماده-باش-کامل-دستگاه-هاي-مديريت-بحران-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir