کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاري هشتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد در اردل

28 خرداد 1397 ساعت 9:41

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و دبير هشتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد گفت : بيش از ١٢٧ اثر ار ٤٧ هنرمند استان به دبيرخانه هشتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد رسيد .


جواد کارگران دهکردي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري و دبير جشنواره در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: انجمن هنرهاي تجسمي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در راستاي سياستهاي راهبردي با همکاري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و تفاهم نامه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان با رويکرد اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ظرفيت مشارکت مردمي در کنترل و کاهش تقاضاي مواد مخدر و روانگردها در سال حمايت از کالاي ايراني اقدام به برگزاري هشتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد نموده است .

کارگران دهکردي افزود: ضمن قدرداني از هنرمندان استان که با ارسال آثار خود جشنواره را وزين نمودندبه بيان اين نکته پرداخت که پس از پايان مهلت ارسال آثار تعداد١٢٧ اثر از چهل و هفت هنرمند کاريکاتور استان به دبير خانه وصول گرديد و تاپايان اين هفته آثار داوري خواهند شد. و از هنرمندان برگزيده ( چهار اثر برگزيده و چهار اثر قابل تقدير )با اهداء لوح تقدير و جوايز تجليل بعمل مي آيد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري و دبير هشتمين جشنواره استاني کاريکاتور عليه اعتياد با بيان اينکه قرار بود اختتاميه جشنواره در ارديبهشت ماه برگزار شود اما به دلايلي برگزاري جشنواره به تير ماه هفته مبارزه با مواد مخدر ( صبح روز چهار شنبه مورخه ٦تيرماه ٩٧) موکول گرديد . و از عموم مردم مسئولين و هنرمندان استان جهت حضور در مراسم اختتاميه دعوت بعمل آيد

گفتني است برنامه هاي جانبي اختتاميه جشنواره نمايشگاهي از آثار برتر در نگار خانه گنجينه مجتمع فرهنگي هنري مهرگان اردل افتتاح و برنامه هاي فرهنگي شاد و متنوعي اجرا خواهد شد.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 39539

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39539/برگزاري-هشتمين-جشنواره-استاني-کاريکاتور-عليه-اعتياد-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir