کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوهرنگ قهرمان چهارمين المپياد ورزشي روستائيان چهارمحال و بختياري شد

7 آبان 1396 ساعت 18:23

چهارمين المپياد ورزشي روستائيان چهارمحال و بختياري با قهرماني تيم کوهرنگ به پايان رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، چهارمين المپياد ورزشي روستاييان استان با عنوان مال‌کنون با حضور غلامرضا جعفري، رئيس فدراسيون ورزش‌هاي روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي برگزار شد که در پايان تيم کوهرنگ با کسب 61 امتياز عنوان قهرماني را از آن خود کرد.

در اين مسابقات 150 ورزشکار خانم و آقا از شهرستان‌هاي سامان، شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، اردل و لردگان با يکدگر رقابت کردند و تيم‌هاي فارسان و اردل الف با 58 و 55 امتياز به مقام‌هاي دوم و سوم رسيدند.

همچنين در بخش انفرادي بانوان و در مسابقات حمل پوشال، الهام معين از فارسان، عاطفه خسروي از کوهرنگ و مهشيد يزدان پناه از تيم اردل الف به مقام‌هاي اول تا سوم دست يافتند.

در مسابقات هفت‌سنگ مهارتي هم زينب نادري از اردل الف مقام اول را به دست آورد و فاطمه چراغ زاده از شهرکرد و سميه محمودي از فارسان دوم و سوم شدند.

زينب احمدي از کوهرنگ، اکرم اميدي از فارسان و صغري اسماعيلي از تيم اردل الف هم در رشته دال پلان به ترتيب عناوين اول تا سوم را از آن خود کردند.

چهارمين المپياد ورزشي روستاييان چهارمحال و بختياري در بخش آقايان هم در رشته‌هاي غازقلنگ (لي‌لي مرحله‌اي)، هفت‌سنگ مهارتي و دال پلان برگزار شد که در رشته غازقلنگ، کمال موسوي از شهرکرد، رضا نصيري از اردل الف و جواد خداداديان از اردل ب به مقام‌هاي اول تا سوم رسيدند.

مقام نخست رشته هفت‌سنگ مهارتي آقايان را هم اصلان غيبي پور از کوهرنگ به دست آورد. مقام‌هاي دوم و سوم اين رشته ورزشي به جواد علوي از شهرکرد و سالار رئيسي از اردل الف رسيد.

در رشته دال پلان هم علي سالاري از کوهرنگ، فرشاد غيبي پور از کوهرنگ و محمد اسلامي از فارسان اول تا سوم شدند.

چهارمين المپياد ورزشي روستاييان چهارمحال و بختياري با عنوان مال‌کنون همراه با پخت آش و نان محلي، برپايي 10 غرفه عرضه صنايع‌دستي و مجمع ساليانه هيئت‌ ورزش‌هاي روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي در بوستان بي‌بي مريم اردل برگزار شد.


انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 36839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36839/کوهرنگ-قهرمان-چهارمين-المپياد-ورزشي-روستائيان-چهارمحال-بختياري

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir