کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان مذهبي شهرستان بن:

کمک به کودکان فلسطینی فریضه الهی است/ با تمام وجود کمک مي‌کنيم

9 مهر 1393 ساعت 13:47

کمک به مظلومان و ستم‌دیدگاه عالم یک فريضه الهي است و شعار اصلي مکتب حسيني توجه به مسائل و مشکلات ساير ملل و مسلمانان است.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، مسئولان هيئت‌هاي مذهبي سطح شهرستان بن براي همدردي با کودکان فلسطين اعلام همکاري کرده و حمايت همه جانبه خود را از کودکان غزه را اعلام کردند.
محمدحسن سليمي مسئول هيئت محبان فاطمه الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، گفت: من به عنوان يک شيعه ولايت مدار و به عنوان يک انسان وظيفه خود ميدانيم که در مقابل ظلم و تجاوز وتعدي و کودک کشي بي تفاوت نباشيم و قدمي در جهت التيام زخم هاي بيشمار و درد هاي بسيار کودکان فلسطيني برداريم چرا که بي شک اين کمک ها فريضه اي الهي است و شعار اصلي مکتب حسيني توجه به مسائل و مشکلات ساير ملل و مسلمانان است.

وي افزود: نمي‌توانيم براي امام حسين(ع) اقامه عزا کنيم و خود را پيرو آن حضرت بدانيم اما نسبت به روح اصلي آن قيام انسان ساز که همانا استکبارستيزي است بي تفاوت باشيم.

صابر درعلي مسئول هيئت ياحسين(ع) در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، گفت: ماهم احساس هم دردي مي کنيم و آماده کمک به مردم مظلوم غزه هستيم ، ما به عنوان سربازان امام زمان(عج) و مقام معظم رهبري و مدافعان حرم آمادگي از اسلام علوي و غزه عزيز خواهيم بود.

وي تصريح کرد: ان شاالله با ظهور امام زمان (عج) بتوانيم انتقام خود را از وهابيت خبيث بگيريم.

رسول احمدي مسئول هيئت يا زينب(س) نيز در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، گفت: جنگ فلسيطن و غزه مساله کل بشيريت و جهان اسلام است، هيچ شيعه و مسلماني نمي تواند ادعا کند که پيرو اهل بيت (ع) است اما نسبت به ظلم و جنايت در ديگر کشورها بي تفاوت باشد. بنابر اين در آستانه ماه محرم و در راستاي شعار هيات منه ظله مانيز با کودکان و نوجوانان غزه اعلام حمايت و همبستگي کرده و در صحنه حاضر خواهيم شد

وي افزود: يقينا کودک کشي رژيم غاصب صهيونيستي امتداد تاريخي کودک کشي بني اميه در صدر اسلام است و واقعه بزرگ عاشورا و شيفتگان مکتب حسيني به يادعلي اصغر امام حسين (ع) تجاوزات کودک کشي اسرائيل را محکوم مي کنيم.

خانم نادري مسئول هيئت فاطميه شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: مردم غزه مردم مسلمان هستند و ما نيز بايد به وظيفه شرعي و انساني خود عمل کنيم و به هرنحوي که مي توانيم چه مادي و چه معنوي از آنان حمايت کنيم.

وي افزود: با پيروي از فرمايشات ولي فقيه در راستاي حفظ ارزش هاي اسلام و انزجار از رژيم غاصب صهيونيست حمايت خود را از اين مظلومان اعلام مي‌کنيم.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18019

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18019/کمک-کودکان-فلسطینی-فریضه-الهی-تمام-وجود-مي-کنيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir