کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

۴۰۷ کودک و نوجوان در مسابقات رضوی کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری شرکت کردند

7 تير 1397 ساعت 10:54

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از دریافت ۳۱۲ اثر توسط اعضای کانون در شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد و گفت: این آثار توسط ۴۰۷ کودک و نوجوان در بخشهای کاردستی، نامه و خاطره نویسی، کتابسازی، سرود، تمبر، پژوهش و انیمیشن هستند.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از دریافت ۳۱۲ اثر توسط اعضای کانون در شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد و افزود: این آثار توسط ۴۰۷ کودک و نوجوان در بخشهای کاردستی، نامه و خاطره نویسی، کتابسازی، سرود، تمبر، پژوهش و انیمیشن هستند.

وی افزود: در برخی از این آثار کودکان و نوجوانان به صورت گروهی یک فعالیت را انجام داده اند.

رحیمی ادامه داد: آثار طی خرداد ماه ۹۷ داوری و برندگان استانی در رشته‌های مختلف به دبیرخانه مرکزی در تهران معرفی شده‌اند که در مرحله بعد آثار در سطح ملی داوری و در دهه کرامت برگزیدگان نهایی به استان‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از کارشناسان ستادی این ارگان به‌عنوان داوران این جشنواره یاد کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به تخصص کارشناسان ستادی دفتر استان داوری این آثار توسط کارشناسان مربوطه در این رشته‌ها انجام شده است.

وی در این باره گفت: هیات داوران بخش استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) متشکل از مریم شیریان، سوزان رئیسی، معصومه مهری، زیبا علیخانی، فاطمه صالحی، ثریا جعفری، حبیب نجفی، مریم تمدن، لیلا جعفری و فریبا ریاحی بوده است.

گفتنی است نامه‌نویسی، خاطره‌نویسی، طراحی تمبرهای پستی، کارت پستال‌سازی و پژوهش را ازجمله قالب‌هایی است که در سال جاری برای اولین بار به‌عنوان رشته‌های فرهنگی هنری این مسابقات به این جشنواره افزوده شده بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39629

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39629/۴۰۷-کودک-نوجوان-مسابقات-رضوی-کانون-پرورش-فکری-چهارمحال-بختیاری-شرکت-کردند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir