کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان چهار محال و بختیاری:

مردم ما از خواص هم بابصیرت‌تر هستند

9 دی 1394 ساعت 12:46

سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت حماسه ۹دی، تأکید کرده است: خیانت‌های سران فتنه به این مرز و بوم را از یاد نبرده‌ایم.


به گزارش جهانبین نیوز سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت حماسه ۹دی، تأکید کرده است: خیانت‌های سران فتنه به این مرز و بوم را از یاد نبرده‌ایم.

متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح ذیل منتشر شد:

پیدایش انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین جریان فرهنگی اجتماعی و سیاسی مبتنی بر تعالیم ناب اسلامی در دوران مدرن، با به‌كارگیری روش‌های نوین و كارآمد دینی به‌همراه بستر سازی فرهنگی و علمی، نه تنها در قلمرو سیاست داخلی و خارجی بلكه در ارائه متد نوین كشورداری و براساس اصل مترقی ولایت فقیه در عصر حاضر، تمامی جریانات فكری و مكاتب فلسفی و اجتماعی و سیاسی جامع بشری را به چالش كشیده و تحت الشعاع خود قرار داده است.

این انقلاب و جریان یگانه معاصر توانسته است در این راستا علاوه بر قطع ایادی استكباری در كشور عزیز اسلامی‌مان، ملت‌های خفته در خواب گران را بیدار نموده و ضمن تقویت گرایشات مردم به سوی دین و گرایشات مردم به سوی اسلام ناب، زمینه‌های خیزش مردمی علیه حاكمان ستمگر و دست نشانده را به‌وجود آورد و از همین‌رو استكبار جهانی به سركردگی آمریكا برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی وكسب منافع نامشروع از دست رفته خود سه برنامه استرتراتژیك را طراحی و به اجرا در آورد:

اول: مقابله جدی و همه جانبه با تداوم روند روبه رشد تفكر انقلابی و اسلامی در منطقه به‌نام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحریك گروه‌های سیاسی غیردینی، ایجاد احزاب نوظهور، تحریك حس ناسیونالیستی با هدف اجرای طرح‌های تجزیه‌طلبانه بر مبنای قومیت گرایی، تقویت مخالفان داخلی و پس ماندگان از رژیم منحوس پهلوی و سازمان دهی آنها با هدف كودتای نظامی و در نهایت تجهیز و نشان دادن چراغ سبز به دولت و حزب كافر بعث عراق برای حمله نظامی به میهن اسلامی..

دوم: مقابله با هرگونه خیزش‌های مردمی و انقلابی در كشورهای اسلامی با حمایت از سران خودفروخته آنان در سركوبی قیام‌های مردمی و در صورت اتمام تاریخ مصرف سیاسی حاكمان دست نشانده، بركناری آنان از طرق مختلف و حتی اشغال آن كشورها با هدف اولیه مقابله با انقلاب اسلامی و اهداف ثانویه غارت ذخایر و ثروت‌های ملی و ایجاد ضعف اقتصادی و ركود علمی، صنعتی و فرهنگی در آن كشورها..

سوم: ایجاد انقلاب‌های رنگین از طریق جنگ نرم و تهاجم آرام و تدریجی با هدف تأثیرگذاری بر افكار و اندیشه عوام و خواص و انحراف در نگرش‌ها و آزمایش این شیوه نوین استعماری در تعدادی از كشورها و عیب یابی و رفع نواقص طرح در مقاطع مختلف پیگیری شده است.

شناسایی فرهنگ بومی كشورها برای بهره‌برداری استكباری از آنها كه این موضوع در كشور اسلامی ایران بوسیله اثر گذاری بر:

الف: شخصیت‌های سیاسی ناراضی و همراه نمودن آنان با خود از طریق ‌حمایت‌های سیاسی، مالی و تطمیع آنها با وعده‌های دورغین.

ب: منحرفان از انقلاب اسلامی و افكار و اندیشه‌های متعالی امام (ره) و رهبری كه سیاست تساهل و تسامح در دوران هشت ساله اصلاحات و نیز سیاست‌های غلط مسئله‌دار فرهنگی در كشور جریانات منحرف را تقویت نمود.

ج:حرام‌خوران شكم‌گنده و رانت‌خواران و قانون دانان قانون شكن، مرفهین بی‌درد .

د: دین‌ستیزان آلوده به گناه، بی‌خبران عافیت‌طلب كه از طریق رسانه‌های آلوده استكباری و صهیونیستی با تحریك احساسات و انكار حقایق و واقیعات و تزریق شعار دروغ بزرگ تقلب در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه ۸۸ و فراخوان هم مسلكان خود، و كشاندن فریب خوردگان بی‌بصیرت به كف خیابان‌ها باهدف ایجاد بدعت سیاسی نوین، لزوم ابطال انتخابات، به‌عنوان هدف اولیه و كوتاه مدت و تأثیرگذاری براذهان فاقد‌بصیرت باهدف تغییر تدریجی و بلند مدت در اركان نظام مقدس اسلامی درضدیت و انتقام از رهبری معظم و ولایت فقیه عادل و در نهایت با انتخاب رنگ سبز اموی از ابتدای این حركت انحرافی باهدایت مستكبران به‌دنبال انقلاب مخملین در ایران اسلامی بودند.

این جریان منحرف كه رأفت رهبری و حكومت دینی را در غنیمت شمردن فرصت‌ها برای درك واقعیت‌های جامعه اسلامی و دشمنی استكبار درك ننمود، حماقتی بزرگ از خود نشان داد و با پرده دری و پاره كردن تمثال مبارك امام خمینی (ره) و اهانت به مقدسات مردم در روز عاشورای سال ۸۸ هلهله كنان و كف و سوت زنان، مقاصد پلید و انتقام جویانه خود را بر ملا كرده و همانند اسلاف خویش در روز عاشورا شادی كردند و به عزاداران حسینی تعرض‌ها نمودند ."یوم فرحت به آل زیادو آل مروان بقتلهم الحسین(ع)"

از مهمترین حوادث حماسی و انقلابی مقدس، قیام خودجوش ۹ دی سال ۸۸، این حركت خروشنده بود كه همانند قیام ۱۹دی سال ۱۳۵۶مردم انقلابی قم در اعتراض به اهانت عوامل رژیم طاغوتی پهلوی به ساحت مرجعیت و امام خمینی (ره) پاسخ مردم به همه قائله‌ها و فتنه‌هایی بود كه در طول ۷ ماه در ایام و مناسبت‌های مختلف به‌واسطه تأثیرگذاری منفی بر اذهان به‌طور روزمره رخ می‌داد و نظام را با چالشی مواجه كرده بود. حضور حماسی مردمی در ۹ دی، در همه نقاط كشور بیعت مجدد و میثاق ملت مسلمان ایران با مقام معظم رهبری و ولایت بود كه درخطبه‌هایی غرا همچون اجداد مطهرش حضرت امام حسین (علیه السلام) و امیرالمومنین (علیه السلام) در كربلا، جمل، صفین و نهروان بخشی از واقعیات جریان فتنه را برای تزریق بصیرت به عقل‌های خاموش و دل‌های خفته غافل و همراه شدگان با زمزمه‌های شیطان بزرگ یعنی آمریكا و ایادی صهیونیستی آن با هدف دفاع از تمامیت انقلاب و نظام اسلامی صورت گرفت.

مرعوب شدگان و مرتدین سیاسی به وضوح دیدند كه هرگاه ملت دلداده مرجعیت و ولایت فقیه عادل و جامع‌الشرایط در عصر غیبت كبرای امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، كوچكترین خطری را در مسیر انقلاب اسلامی كه زمینه ساز حكومت حقیقی صالحان است حس نمایند، دست از پای نشناخته و برای ریشه‌كنی تمام فتنه‌های ضد دینی، مطیع محض اوامر رهبری معظم خود حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای بوده و قیام خواهد كرد.

چه زیبا گفت خمینی کبیر" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" و چه زیبا دیدیم لبیک به امام راحل عزیزمان را در روز شعور و حماسه در دریای زلال ولایت‌مداری در۸ و ۹دی‌ماه ۸۸.

افرادی به خیال خودشان می خواستند به چهره ی خورشید خاک بپاشند تا شاید مانع رسیدن نور حقیقت به مردم شوند ولی وا اسفا که کوته فکر و تنگ نظر بودند. خورشید ما بار دیگر ثابت کرد علی بودن خود را.

امام خامنه ای یکه وتنها کشتی انقلاب را از گرداب فتنه ۸۸ رهایی بخشید. هنوز ندای أین عمارش در گوشمان است. چه تنها بود صاحب و مولای ما. ملت بزرگ ایران بار دیگر در صحنه ی روزگار حماسه ای شگرف آفرید وکاری کرد کارستان تا آیندگان بدانند ما اهل کوفه نیستیم علی زمانمان تنها بماند. زبان از تفسیر و تحلیل یوم الله ۸ و ۹ دی عاجز است ، لغات از توصیف این واقعه عظیم ناتوان، فقط می توان گفت حماسه ای حسینی و شوری عاشورایی بود که شاهدش بودیم.

چه کسی گفته مردم ما خواص نیستند، مردم از خواص هم خواص تر و با بصیرت ترند. مردم ما بوی نفاق را از فرسنگ ها دورتر می فهمند. مردم ما باور دارند ولایت فقیه همان ولایت حسین (علیه السلام) همان ولایت علی(علیه السلام) و همان ولایت رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

حال باید پرسید که این فتنه ی عظیم با آن فضاحت سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی‌ای که به بار آورد، چگونه است که از طرف برخی از سیاسیون و احزاب و جناح‌های داخل ، هنوز هم تئوریزه می شود و مقصران و میدان داران و سردمداران اصلی آن بیگناه شمرده می شوند؟! مگر می شود کسی که تنها بویی از غیرت و جوانمردی و مسلمانی برده است، افراد سرسپرده و خودفروخته و خائنی همچون سران فتنه را مقصر اصلی ندانسته و خواستار رفع حصر آنان باشد؟

و چگونه است که مطبوعات برخی از احزاب قانونی کشور که حتی دفاع از حقوق حیوانات را جزو مطالبات درجه یک خود می دانند هنوز هم که هنوزست چشمان خود را در مقابل جنایات بوجود آمده، توسط فتنه گران بسته و زبان در کام گرفته‌اند؟! آیا هم کلامی و همسویی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی با این مطبوعات، کافی نیست تا این اشخاص را مهره‌های جبهه غیرخودی بدانیم؟

تاریخ به ما نشان می‌دهد که دشمن خارجی هرگاه قصد تجاوز به کشوری را می‌کند با اجیر کردن عواملی در داخل همان کشور مسیر تجاوز و چپاول را بر خود هموار می نماید.و متاسفانه چه بسیار افرادی که در این همراهی دشمن، مصداق فراز "وشایعت و تابعت و بایعت علی قتله" زیارت عاشورای حسین بن علی(علیه السلام) قرار گرفته اند. بله ممکن است کسی در مقابل فرزند رسول الله شمشیر نکشد ولی با سکوت خود جبهه ی دشمن را جریتر و جبهه ی فرزند رسول الله را مظلوم تر و قلیل تر نماید.

هنرمندان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در راستای حفظ هویت انقلابی و تحقق آرمان‌های اسلام عزیز در شرایط كنونی همراه با آحاد مردم متدین و دلسوز و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با اطاعت مطلق از ولی فقیه و نایب برحق امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حراست از بنیان‌های این نظام سیاسی دینی و بی‌نظیر را در تمام شرایط وظیفه خود می‌داند و با محكوم كردن حركت‌های كور و ضد نظام دینی در طول عمر دوران فتنه، از تمام این اقدامات دشمن شادكن برائت جسته و برای دوست داران اسلام ولایی و انقلاب اسلامی آرزوی خیر و سلامتی و برای دشمنان آن هدایت و درصورت عدم قابلیت، خواری و ذلت در دنیا و آخرت را از خداوند مسئلت می‌كند.

در پایان سازمان بسیج هنرمندان استان با گرامیداشت یوم الله ۸ و ۹ دیماه ،تجلی گاه عشق به ولایت و امامت، اعلام می دارد تا آخرین قطره خون پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده ایم و هرگونه بی حرمتی و تعرض به جایگاه و اصل ولایت فقیه را بر نخواهیم تافت و پاسخ ما کوبنده و صریح خواهد بود.

در سالی که کشور های غربی و در راس آنها آمریکا با نقض تعهدات برجام بار دیگرخباثت و پلیدی خود را نسبت به مردم ایران و جهان به نمایش گذاشته و با به راه انداختن جنگهای نیابتی در یمن و سایر کشور های مسلمان و پرورش گروه های تکفیری و سلفی و داعش در منطقه، بر ما لازم است که با حفظ بصیرت و آگاهی خود همچنان در تبعیت از ولی امر زمان مقام معظم رهبری «مد ظله العالی » ثابت قدم باشیم.

درست است ۶ سال از فتنه ی ۸۸ گذشته ولی خیانت های سران فتنه به این مرز و بوم را از یاد نبرده ایم خدا را شکر،خدا را شکر که این نقشه ی شوم و فتنه ی پلید، نافرجام ماند و خدا را شکر که نظام جمهوری اسلامی یکبار دیگر از امتحانی بزرگ سربلند بیرون آمد. چرا که در چنین ایامی بود که مردم ولایتمدار و غیرتمند و بصیر ایران با درک و تحلیل درست از شرایط وارد میدان شده و با حضور حداکثری خود بار دیگر مقبولیت نظام و مسئولین آن را به رخ مزدوران خارجی و داخلی کشیدند. و این مقدور نبود مگر به روشنگری ها و بصیرت افزایی ها و سکان داری ناخدای این انقلاب، حضرت امام آیت‌الله خامنه‌ای.

سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 26399

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26399/مردم-خواص-هم-بابصیرت-تر-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir