کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

مدیرکل جدید آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری معارفه شد

فارس , 4 آذر 1392 ساعت 10:24

مدیرکل جدید آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان معرفی شد.


به گزارش جهانبین نیوز، حیدر قراخانی  در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش عشایر این استان، اظهار کرد: مناطق عشایری به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص جغرافیایی و مناطق صعب العبور نیازمند حمایت بیشتر است.

وی افزود: معلمان به ویژه معلمان مناطق عشایری با عشق و ایثار بر سر کلاس درس حاضر شده و الفبای ایثار و ایمان را به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

قراخانی از حمایت بیشتر آموزش و پرورش از مناطق و مدارس عشایری این استان خبر داد و گفت: سعی می‎شود در خصوص پشتیبانی و ارائه خدمات به مدارس مناطق عشایری همت بیشتری مبذول شود.

در پایان این نشست، با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، امام جمعه لردگان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان لردگان از زحمات شهرام حاج حسنی تقدیر و میلاد جلیل به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش عشایر این استان معرفی شد.

همچنین در سفر یک روزه مسئولان آموزش و پرورش استان به شهرستان لردگان از دبیرستان نمونه دولتی پسرانه دین و دانش بازدید و مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات این مدرسه قرار گرفتند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 10459

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/10459/مدیرکل-جدید-آموزش-پرورش-عشایری-چهارمحال-بختیاری-معارفه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir