کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در سپاه بروجن:

فتنه 88 غرب را براي دست برتر داشتن در مذاکرات اميدوار کرد/ 9دي روز نشاط و اميد در ملت ايران بود

8 دی 1395 ساعت 13:40

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن با اشاره به اين که فتنه 88 سبب شد دشمن اميد پيدا کند تا بتواند در مذاکرات دست برتر را داشته باشد، افزود: 9 دي روز نشاط و اميد در دل ملت ايران و ياس و نااميدي در اردوگاه دشمن بود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام علي دهقاني در گفت و گو با کلار، ضمن بيان اين که ۹ دي يکي از روزهاي ايام الله و در تاريخ ماندگار است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبري بزرگ ترين حادثه در تاريخ انقلاب ۹ دي بود.

حجت الاسلام دهقاني با اشاره به فتنه سال ۸۸، گفت: بعد از ۶ ماه که فتنه گران فضا را غبارآلود کردند و دست به فتنه زدند بعضي از خواص نتوانستند و برخي هم نخواستند که تصميم بگيرند ملت ايران خودجوش در روز ۹ دي به ميدان آمدند و فتنه اي که قصد نابود کردن انقلاب را داشت سرکوب کردند.

دهقاني با تاکيد بر اين که ما بايد تاريخ انقلاب را حفظ کنيم و براي مردم و جوانان بازگو کنيم، تصريح کرد: در روز ۹ دي فتنه دفع شد اما رفع نشد؛ در آن زمان رمز فتنه و آشوب تقلب بود و اکنون هم برخي با طرح بعضي شعارها به دنبال فتنه ديگر هستند.

وي با بيان اين که استکبار جهاني از آغاز جنگ تحميلي گرفته و بعد از آن ترور شخصيت ها و محاصره اقتصادي سعي براي ضربه زدن به انقلاب برآمد، گفت: زماني که موفق نشدند از اين راه ضربه اي به انقلاب وارد کنند تصميم گرفتند از درون با عوامل و مزدوران خود تغيير در رفتار و ساختار انقلاب بوجود آورند.

حجت الاسلام دهقاني با اشاره به اين که دولت هاي غربي از ۱۵ سال قبل براي فتنه برنامه ريزي کرده بودند، گفت: عوامل داخلي با شعار تقلب که به گفته خودشان رمز فتنه و آشوب بود طرفداران خود را به کف خيابان ها آوردند.

دهقاني گفت: فتنه گران 6 ماه کشور را به آشوب کشيدند تا اين که در روز عاشورا به مقدسات مردم اهانت شد و کساني که غافل بودند متوجه شدند که تقلب رمزي است تا فتنه گران به اهداف شوم خودشان برسند.

وي با بيان اين که فتنه گران در سال ۸۸ آبرويي که با حضور ۸۵ درصدي مردم در انتخابات براي انقلاب ايجاد شده بود را خدشه دار کردند، گفت: جريان فتنه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را اميدوار کرد و خسارت هاي جبران ناپذيري به کشور تحميل کرد.

حجت الاسلام دهقاني با اشاره به اين که فتنه ۸۸ سبب شد دشمن اميد پيدا کند تا بتواند در مذاکرات دست برتر را داشته باشد، افزود: در جريان فتنه ۸۸ انگليس که هميشه براي تفرقه انداختن و حکومت کردن آماده است سفارات خود را فعال کرد.

مسئول نماينده ولي فقيه در سپاه بروجن با بيان اين که ۹ دي روز نشاط و اميد در ملت ايران و ياس و نااميدي در اردوگاه دشمن بود، افزود: حضور مردم در اين روز باعث شد فتنه اي که دشمنان ايجاد کرده بودند خاموش شود.

وي در ادامه با بيان اين که يکي از ضروري ترين امور براي رشد جامعه بصيرت افزايي است، گفت: شناخت حقيقت و ولايت امر خود در هر زمانه، داشتن فکر و انديشه تجزيه و تحليل با بهره گيري از اخبار صحيح، دور انديشي و آينده نگري و پيروي از عالمان وارسته ازجمله راه هاي کسب بصيرت است.

حجت ااسلام دهقاني بيان کرد: ۹ دي اميد و نشاط را در دل مردم ايران زنده کرد و باعث تضمين و بقاي انقلاب اسلامي ايران شد.

مسئول نماينده ولي فقيه در سپاه بروجن گفت: حضور در اجتماعات بزرگداشت ۹ دي باعث ياس و نااميدي دشمن مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 32419

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32419/فتنه-88-غرب-براي-دست-برتر-داشتن-مذاکرات-اميدوار-9دي-روز-نشاط-اميد-ملت-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir