کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان شهرستان بن خبر داد

کشف بيش از 11 کيلو انواع مواد مخدر در شهرستان بن

21 شهريور 1396 ساعت 13:27

دادستان شهرستان بن از کشف بيش از 11 کيلو گرم انواع مواد مواد مخدر در يک عمليات در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا سياهپور دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: از ابتداي امسال دادگسترى بن برخورد قاطع با افراد دخيل در امر مواد مخدر اعم از توليدكنندگان و توزيع كنندگان در سطح شهرستان را در دستور کار قرار خود قرار دادند.

وي اظهار داشت: در 6 ماهه ابتداي سال 96 در سه حوزه پيش بينى، پيشگيرى و مقابله اقداماتى  با همكارى نيروى انتظامى و با محوريت مبارزه با مواد مخدر در سطح اين شهرستان به اجرا گذاشته شد که در اين طرح شناسايى نقاط آلوده و برخورد قاطع با معتادان متجاهر و توزيع کنندگان مواد مخدر، با دستورات دادستانى در اولويتهاى کارى پليس قرار گرفت.

دادستان شهرستان بن افزود: با دستورهاى مستمر به عوامل انتظامى شهرستان و با انجام تحقيقات گسترده و اشراف اطلاعاتي  پليس، نقاط آلوده شناسايي شد و در همين راستا در حدود 40 نفر در رابطه  با جرائم مختلف موادمخدر دستگير و پرونده هاي قضايي براى آنها تشکيل و در كمترين زمان ممكن احکام قاطع و مجازات ها متناسب با جرائم ارتکابي صادر مى شود.

سياهپور بيان کرد: در آخرين ماموريت پليس و با توجه به اطلاعات واصله  در مورد نگهدارى مقادير قابل توجه اى مواد مخدر توسط يک شخص در شهرستان ، شناسايى و رصد اين سوداگر مرگ در دستور کار قرار گرفت و اكيپى از پليس آگاهي با نظارت مستقيم جانشين فرمانده انتظامي تشكيل كه در يکي از محورهاى مواصلاتي و نقاط آلوده شهرستان موفق به دستگيرى متهم شدند و بيش از 10 کيلو گرم مواد مخدر سنتي از وي کشف و ضبط شد.


دادستان بن با تقدير از زحمات شبانه روزى مجموعه انتظامى شهرستان، از دستگيري هشت نفر از عناصر اصلي توزيع کننده انواع مواد مخدر در شهرستان خبر داد و گفت: 32 نفر نيز به علت ارتکاب جرايم مختلف حوزه مواد مخدر دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شدند.



 
وي آموزش و ارتقاء مهارت، را از ارکان ضروري مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به توليد و گسترش مواد مخدر صنعتي جديد، مقابله هدفمند و موثر پليس از طريق کسب دانش و آخرين اطلاعات روز، از ضروريات است.

سياهپور تاکيد کرد: ترديدي نيست که والدين با تقويت مهارت نه گفتن و کنترل دوستان و زمان رفت و آمد فرزندان به منزل و سيراب کردن آنان از محبت و دوستي در محيط خانواده، خواهند توانست از عواقب شوم انحراف و گرايش فرزندان به انواع مواد مخدر پيشگيري کنند

وي ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهيه، توزيع و فروش موادمخدر، در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ و ۱۲۸ به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري متخلفان اقدام شود.

انتهاي پيام1026ج /520ز
 


کد مطلب: 36171

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36171/کشف-بيش-11-کيلو-انواع-مواد-مخدر-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir