کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری

۵ هزار مترمربع به فضاهای فرهنگی افزوده می‌شود

2 دی 1396 ساعت 8:37

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه عمرانی ۵ هزار مترمربع به فضاهای فرهنگی چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  در حوزه عمرانی ۵ هزار مترمربع به فضاهای فرهنگی چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

وی افزود: پنج مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان نیز فاقد سالن نمایش و آمفی‌تئاتر بودند که در سه مرکز این مشکل برطرف و احداث سالن نمایش و آمفی‌تئاتر چهارمین مرکز نیز در دست اقدام است.

رحیمی بیان داشت: ایجاد زمینه رشد، بالندگی و خلاقیت در کودکان و نوجوانان ازجمله اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که باید در این زمینه از همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های مسئولان کانون استفاده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رسالت اصلی کانون، پرورش خلاقیت و نوآوری است که لازمه آن پویایی هرچه بیشتر سیستم است.

رحیمی با بیان اینکه آموزش‌های کانون دارای یک رویکرد غیرمستقیم است، خاطرنشان کرد: در کانون اعضا با توجه به استعدادها و توانایی‌های خود مسیر آموزش خود را مشخص می‌کنند.

وی تصریح کرد: در راستای گسترش زمینه بروز خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان احداث ۵ هزار مترمربع فضای فرهنگی در استان آغاز شده که با مشارکت کلیه مسئولان کانون انجام شده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 37701

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37701/۵-هزار-مترمربع-فضاهای-فرهنگی-افزوده-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir