کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت

دختران جواني كه با سلاح زنانگي به ميدان آمده اند/ كانديداتوري شوراهاي اسلامي فقط به تصوير كشيدن زيبايي تصنعي است؟

27 ارديبهشت 1396 ساعت 22:29

دختران جواني كه اين بار نه در مهماني كه براي حضور در فعاليت هاي اجتماعي با سلاح زنانگي به ميدان آمده اند؟ آيا فقط براي عرضه همين را در بساط دارند؟ كانديداتوري شوراهاي اسلامي شهر به تصوير كشيدن زيبايي تصنعي است يا كار براي شهر است؟


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، نوید کیانی از دانشجویان فعال در عرصه رسانه و نشریات در یادداشتی با موضوع بررسی عملکرد تبلیغاتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا نوشت: ديشب وارد شهر كه شدم با دنيايي از بانوان زيباي روتوش شده بر بيلبردها و تابلوها مواجه بودم . چقدر مه روي مه جبين در شهر داشتيم كه تصادفاً فطرتاً مدير هم بوده اند. اصلا از مادر گيتي زيبا و مدير دنيا امده اند!

از شما چه پنهان دلم به درد آمد. اينها مدعيان شهرسازي و مصداق (و امرهم شوري بينهم) و يا (و شاورهم في الامر ) هستند!

كانديداتوري شوراهاي اسلامي شهر به تصوير كشيدن زيبايي تصنعي است يا كار براي شهر؟ اينها تاييد صلاحيت شدگان هستند؟ اينها إصلاح امور شهري را بر عهده خواهند گرفت؟

دختران جواني كه اين بار نه در مهماني كه براي حضور در فعاليت هاي اجتماعي با سلاح زنانگي به ميدان آمده اند؟ آيا فقط براي عرضه همين را در بساط دارند؟

چگونه است وقتي دارفاني را وداع مي گويند داشتن عكس بر اعلاميه فوت آن هم در جايي كه هم شيطان و هم رحمان دست از ما كشيده و تحويل نكير و منكر شده اند معصية دَارد كه عكسشان را نامحرم ببيند اما در جايي ديگر ديدگان نامحرم با مشاهده اين مه رويان جسم و روحشان را به آتش نخواهد كشيد!

تا كجا و تاكي ملعبه دست خواهيم بود.

اينها مادران آينده؛ شهروندان حاضر و خداي نكرده مسئولين فردا هستند!

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 34551

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/34551/دختران-جواني-سلاح-زنانگي-ميدان-آمده-اند-كانديداتوري-شوراهاي-اسلامي-فقط-تصوير-كشيدن-زيبايي-تصنعي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir