کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز ملت ما مقاوم تر از گذشته در برابر دشمن ایستاده است / عزت روز افزون ما در گرو اقتدار امام حسین (ع) است

11 مهر 1397 ساعت 12:51

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: امروز ما محکم تر و مقاوم تر از گذشته و در مقابل دشمن ایستاده ایم و عزت روز افزون ما در گرو اقتدار امام حسین (ع) و در گرو مقاومت و جهاد با دشمن است .


به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین کریم سرافرار نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) در همایش سیاسی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه عاشورا و کربلا در حصار زمان و مکان متوقف نمی شود اظهار کرد: هر ساله میبینیم عاشورا و واقعه کربلا سرزمین جدیدی از قلب های مومن را تسخیر می کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما ، ایثار و جهاد ، همه و همه ریشه در مکتب خونبار امام حسین (ع) دارد تصریح کرد: جنگ ما در هشت سال دفاع مقدس با سلطه و ن‌ظام استکباری هنوز تمام نشده و دفاع هنوز باقی است.

حجت السلام سرافراز ادامه داد: دفاع مقدس نمایش اراده و استعداد یک ملت بزرگ بوده و نشان از این دارد که ملت ایران ‌ذلت پذیر نیست .

وی با اذعان بر اینکه دفاع مقدس یک شخصیت جدیدی را برای ملت ایران ساخت بیان داشت: هنوز هم بعد از گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدسمان ایثار و جهاد در دل مردم موج میزند.

حجت السلام سرافراز با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس حماسه حسینی و زینبی را جلو چشمهای ما ‌آورند بیان داشت: ما امروز در دوران سخت با دشمن قرار گرفته ایم و بدون مقاومت کسی نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

وی با اذعان بر ایتکه مکتب امام حسین (ع) همیشه ایثار ، مقاومت ، جهاد ، صبر و پایداری بود بیان داشت: ما نباید هیچگاه از صف حسینیان و زینبیان جدا شویم.

حجت السلام سرافراز عنوان کرد: بعد از حمله تورریستی اهواز همان طور که رهبر معظم انقلاب ما فرمود نشان دادن که دوران بزن و درو تمام شده و با حمله موشکی گوش مالی به دشمن داده شد.

وی افزود: امروز ملت ایران در همه عرصه ها علمی ،موشکی، پهباد، نیروگاه ها و .... پیشرفت قابل قبول و چشمگیری داشته است.

امروز مدیریت بلامنازع یک واقعیت بلا انکار است

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) گفت: امروز ملت ایران راه خود را پیدا کرده و امید تمام مست‌ضعفان شده و این در حالی است که نظام امریکا به موازات جنگ اقتصادی، جنگ تبلیغاتی و رسانه ای علیه ما به کار انداخته است.

حجت السلام سرافراز با اشاره به اینکه دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب هدفشان این بود که نظام ما را سرنگون کنند بیان داشت: ما تا الان ، تمام قد در برابر دشمنان ایستادگی کرده ایم و از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز پیروز بوده ایم.

وی با بیان اینکه این ن‌ظام با قدم گذاشتن به دوران ۴۰ سالگی خود برخلاف اراده جریان استکبار حرکت کرده و تمام قد در برابر دشمنان ایستادگی کرده است اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس امروز و تلاش دشمنان برای ایجاد یاس در بین مردم، مهم ترین وظیفه مردم ، نخبگان و خواص جامعه در این است که در جهت حفظ و تامین انسجام بین دستگاه های دولتی و مدیران تمام تلاش خود را به کار ببندند.

حجت السلام سرافراز با بیان اینکه دشمن میخواست که اظطراب و نگرانی را در جامعه ما بیشتر کند بیان داشت: با پرتاب موشک ها به نقاط دقیق در منطقه داعش شور عظیمی را بین مردم ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که با ایجاد فشار روانی ، رسانه ای در بین افکار عمومی به این نتیجه برسند که چاره ای جز کوتاه آمدن در مقابل دشمن را نداشته باشیم و اینجاست که رسالت اصحاب رسانه ، نخبگان و افراد خواص جامعه دو چندان شده نباید در شرایط موجود تسلیم شویم بلکه آرامش روانی را در بین مردم ایجاد کنیم.

حجت السلام سرافراز به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امروز ما محکم تر و مقاوم تر از گذشته ایستاده ایم و عزت روز افزون ما در گرو اقتدار امام حسین (ع) و در گرو مقاومت و جهاد با دشمن است .

وی در پایان خاطر نشان کرد: نقش و رسالت شما خبرنگاران در تجمع عظیم دو هزار نفری بسیجیان در ایجاد شور و نشاط انقلابی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/۵۳۰ب


کد مطلب: 40491

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40491/امروز-ملت-مقاوم-تر-گذشته-برابر-دشمن-ایستاده-عزت-روز-افزون-گرو-اقتدار-امام-حسین-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir