کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل:

بلاتکليفي 20 ساله احداث سد بهشت آباد

14 دی 1396 ساعت 11:29

رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل گفت: شهرستان اردل سرچشمه رود کارون مي باشد ولي مردمانش از تشنگي رنج مي برند،از قديم گفتن هر جا آب هست آباداني هم هست ما آب را داريم ولي متاسفانه از آباداني و رونق هيچ خبري نيست.


به گزارش جهانبین نیوز، بهنام ولي زاده رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به برخي از مشکلات این شهرستان اظهار داشت: اردل يکي از شهرستان هاي استان چهار محال و بختياري است که سرچشمه رود کارون مي باشد.

ولي زاده افزود: از قديم گفتن هر جا آب هست آباداني هم هست اما ما آب را داريم ولي متاسفانه از آباداني و رونق هيچ خبري نيست و با اينکه شهرستان ما سرچشمه رود کارون مي باشد ولي مردمانش از تشنگي رنج مي برند.

وي گفت: انتظار داريم مسئولين براي رفع مشکل آب آشاميدني که دغدغه چندين ساله مردم شهر کاج و سرخون و برخي از روستاهاي اين شهرستان است چاره اي بينديشند.

ولي زاده بيان کرد: بحث احداث سد بهشت آباد چند سالي است که باعث سردرگمي مردم شهرستان شده چراکه هر کار عمراني که بخواهيم با مشکل مواجه کرده است به عنوان مثال در شهر کاج مردم ۵۰۰ ليتر بر ثانيه از آب را دارند ولي با آمدن اسم احداث سد از برداشت آب، که حق طبيعي مردم است جلوگيري مي کنند و خواسته ما از مسئولين اين است که يک جواب روشني به مردم بدهند تا مردم هم تکليف خودشان را بدانند.

رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل در پايان به کمبود اعتبارات در برخي شهرداري هاي شهرستان اردل اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه در شهرستان اردل تا قبل از سال ۱۳۹۲ تنها شهر در سطح شهرستان شهر اردل بود و از اين تاريخ به بعد سه تا از روستاهاي ما کاج، دشتک و سرخون تبديل به شهر شده است و مشکلي که در اين بين وجود دارد، عدم تناسب بودجه و نياز شهرداري هاست چرا که اين شهرها تازه تاسيس زير ساخت هاي لازم شهري را ندارند لذا توجه بيشتر مسئولين ذيربط را مي طلبد تا شهرداري هاي ما از اين بدهکارتر نشوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 37891

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37891/بلاتکليفي-20-ساله-احداث-سد-بهشت-آباد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir