کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری:

نرمش‌های گذشته در مسئله هسته‌ای با شعار و آمارهای ظاهری درست نمی‌شود/اقتصاد مقاومتي زمينه‌ساز حل بسياري از مشکلات کشور است

20 فروردين 1395 ساعت 16:14

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نرمش‌های گذشته در مسئله هسته‌ای باید جبران شود، گذشته هر چه بود، گذشت اکنون آقایان باید نرمش‌های گذشته خودشان در مسئله هسته‌ای را جبران کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اينکه توجه به اقتصاد مقاومتي زمينه‌ساز حل بسياري از مشکلات کشور است، اظهار داشت: امسال به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از سوي رهبر انقلاب نامگذاري شده است که اين امر اهميت اقتصاد مقاومتي در حل مشکلات کشور را بيان مي‌کنند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به روز ۲۰ فروردين روز ملي فناوري هسته‌اي است و محققان و دانشمندان کشور در مسير فناوري‌هاي هسته‌اي به دستاوردهاي بالايي دست پيدا کرده‌اند تاکید کرد: نرمش‌های گذشته در مسئله هسته‌ای باید جبران شود، گذشته هر چه بود، گذشت اکنون آقایان باید نرمش‌های گذشته خودشان در مسئله هسته‌ای را جبران کنند و این علم و فن‌آوری و دستاورد بسیار ارزشمند را برای کشور حفظ و صیانت کنند.

وي اظهار داشت: حرکت در مسير توسعه علمي کشور بايد هدف مسئولان باشد و بايد تلاش کرد که زمينه براي توسعه علمي کشور فراهم شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اينکه از ابتداي انقلاب تاکنون کشور به دستاوردهاي علمي بالايي رسيده است، ادامه داد: انقلاب اسلامي روحيه خودباوري را به مردم کشور هديه داد.

وي با اشاره به شهادت شهيد آويني و هفته هنر انقلاب ادامه داد: هنر انقلاب اسلامي يک عرصه وسيع است و هرکس هرگونه هنري در عرصه‌هاي ناب اسلامي، شهادت و فداکاري دارد بايد به تصوير بکشد.

نکونام با اشاره به ۲۱ فروردين‌ماه سالروز تأسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي افزود: در طول اين سال‌هاي گام‌هاي بلندي براي تأمين مسکن برداشته شد اما قضاوت اينکه مشکل مسکن حل شده است يا خير با مردم است که اميدواريم با برنامه‌هاي درست آنچه مدنظر امام خميني (ره) بوده دست يافته شود.

خطيب جمعه شهرکرد با بيان اينکه ماه رجب، شعبان و رمضان يک فرصت براي تطهير دل‌هاي مردم است، گفت: همه ما معمولا گرفتار نفس، دنيا و نوعي تيرگي و آلودگي هستيم که خداوند اين فرصت را براي توبه از گناه قرار داده است.

نماينده ولي‌فقيه د ر استان در ادامه با اشاره به اينکه مراسم اعتکاف در پيش است، ادامه داد: تلاش کنيم از فرصت مراسم اعتکاف استفاده کنيم و مراسم اعتکاف فرصتي است تا با حضور در مساجد و خلوت با خدا و راز و نيايش توبه و استغفار کنيم تا گناهان‌مان پاک شود.


انتهاي پیام/1026ج


کد مطلب: 28143

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28143/نرمش-های-گذشته-مسئله-هسته-ای-شعار-آمارهای-ظاهری-درست-نمی-شود-اقتصاد-مقاومتي-زمينه-ساز-حل-بسياري-مشکلات-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir