کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري:

۷۰ دوربين كنترل سرعت و نظارتي در چهارمحال و بختياري نصب مي‌شود

17 شهريور 1395 ساعت 8:39

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تا پايان سال جاري ۷۰ دوربين نظارتي و كنترل سرعت در نقاط مختلف استان نصب مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست تصميم‌گيري نصب دوربين‌هاي ترافيكي و ايمني در چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: از اين تعداد ۴۰ دستگاه دوربين در نقاط برون‌شهري و ۳۰ دستگاه در مركز استان نصب خواهد شد.

وي هزينه نصب ۴۰ دستگاه دوربين برون‌شهري را افزون‌بر ۹۰ ميليارد ريال دانست و افزود: از اين تعداد هزينه ۳۰ دستگاه از محل اعتبارات ملي و هزينه ۱۰ دستگاه ديگر از محل اعتبارات استاني تأمين مي‌شود.

سليماني دشتكي هزينه ۳۰ دستگاه دوربين درون‌شهري مربوط به مركز چهارمحال و بختياري را ۱۳ ميليارد و ۱۵۰ ميليون ريال اعلام و تصريح كرد: از اين مبلغ 5 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي استاني، 5 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي شهرداري شهركرد و 3 ميليارد و ۱۵۰ ميليون ريال از محل خريد تجهيزات تأمين می‌شود.

وي بيان داشت: نصب دوربين‌هاي برون‌شهري و درون‌شهري در چهارمحال و بختياري تا ۱۵ اسفند سال جاري با هدف افزايش ايمني حمل و نقل جاده‌اي و كاهش تصادفات در محورهاي ارتباطي استان صورت مي‌گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: به همين منظور اداره كل راه و شهرسازي استان موظف شد تا دو ماه آينده نسبت به رفع ۱۵ نقظه حادثه‌خيز اولويت‌دار در اين استان اقدامات لازم را انجام دهد.

وي عنوان داشت: همچنين مقرر شد اداره كل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري تا ۱۵ آبان سال جاري نسبت به خط‌كشي و نصب گاردريل و علائم راهنمايي و رانندگي در محورهاي ارتباطي خطرآفرين استان اقدام كند.

سليماني دشتكي اظهار كرد: شهرداري شهركرد بايد براي بروزرساني امكانات مربوط به ۱۲ دوربين موجود در مركز چهارمحال و بختياري اقدامات لازم را انجام دهد.

وي ادامه داد: مديريت كنترل ۱۲ دوربين موجود و هفت دوربين در حال نصب مربوط به شهركرد به شهرداري سپرده مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان كرد: مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد به‌منظور جذب اعتبارات ملي و پيشبرد امور مربوط به توسعه اين استان تلاش بيشتري داشته باشند.

وي يادآور شد: همكاري، همفكري و تعامل بيشتر مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري به‌منظور اجراي مطلوب‌تر طرح‌هاي مشترك در اين حوزه ضرورت دارد.

شهردار شهركرد نيز گفت: ۱۷۷ نقطه در مركز چهارمحال و بختياري به‌منظور نصب دوربين‌هاي كنترلي جانمايي شده است.

نورالله غلاميان دهكردي عنوان كرد: در فاز نخست ۱۸ دستگاه دوربين كنترلي در شهركرد نصب و مديريت ۱۲ دوربين موجود در شهر از نيروي انتظامي به شهرداري سپرده مي‌شود.

وي اظهار داشت: با نصب دوربين‌هاي كنترلي در شهركرد ميزان تصادفات و جرائم بخش‌هاي مختلف به‌ويژه در حوزه راهنمايي و رانندگي كاهش چشمگيري مي‌يابد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30393

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30393/۷۰-دوربين-كنترل-سرعت-نظارتي-چهارمحال-بختياري-نصب-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir